Dance Valley 2k4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin Hoogeind
    • Sep 2003
    • 60

citaat:Geplaatst door djroyS

Dance Vally is gewoon het evenment van het jaar! alleen voor Carl Cox zou je al gaan. Ennuuhh als er iemand naar misteryland gaat kendie dan ook wat fototjes plaatse. dank je
    Zoals het er nu naa uitziet ga ik ook daar operaten maar veel tijd voor foto's maken heb ik dan niet, zal kijken wat ik kan doen!

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

@ralph:

heb nu van andere bronnen ook vernomen dat het niet zo goed klonk als vorig jaar... hmmm [)]
      knoppen en waarden :)

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

toch volgend jaar maar een paar dikke buiken inhuren, dus...

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

@doc db: ik lul ook niet altijd uit mn nek
          Juist bij zulke "paradepaardjes" verwacht ik eigenlijk dat de toptechneuten aan het werk zijn geweest...
          Als het dan echt tegenvalt wil dat best een keertje zeggen.
          Ben aan de andere kant blij dat ik niet de enige ben die goeie oren heeft

Over het licht kan ik eigenlijk niets zeggen, ging al voor het donker weg...[|)]

Comment

• oversound
            • Dec 2003
            • 218

citaat:
            De VU-meter is door mijn collega operator bedacht! De parren waren al ingetekend maar de kleuren hebben we zelf ingedeeld:
            Groen = 088
            Oranje = 135
            Rood = 019
            Paste perfect bij elkaar! Heb van de bouwploeg niet meegekregen dat er op een ander podia het gekopieerd is, ken die jongens vrij goed dus dan hadden ze het wel verteld
            Gisteren naar de dance parade in rotterdam geweest en op het eindfeest bij het podium van Ferry Corsten hadden ze ook die Vu meter.
            Was voor de rest een geslaagd feessie voor mij.
            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• Roy van Meel
              • Aug 2004
              • 5

Ik zal jullie het uitijndelijke afmeting geven van de cirkel truss met de smily.

Er zaten er een aantal heel dicht bij hij was namenlijk 30 mtr en de striplight's waren één meter lang.

Voor de rest zitten jullie aardig in de buurt met het gokken wie wat heeft geleverd.

Mvg Roy van Meel.
              Showeffects.nl

p.s. wij hebben de confetti shows gedaan.

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

De foto's over FFWD verwijderd, graag on-topic blijven.
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Stephan
                  • Mar 2001
                  • 34

beste ralph iedereen is natuurlijk vrij om zijn/haar mening te geven over geluid/licht etc van producties waar ze geweest zijn, maar om daar een technische onderbouwing voor te geven zonder dat je uberhaupt weet waar je het over hebt slaat HELEMAAL nergens op. Dat jij en velen met jou zich geheel hebben weten te onthouden van elke kennis dan ook van geluid betekend nogniet dat je dit feit moet bewijzen door zulke posts te plaatsen.

ps barny bedankt voor de eerdere reactie
                  steeds meer hagenezen op het forum. goed bezig!!!

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

euh...hallo, iemand die de plank mislaat?
                    Ik wil helemaal niets bewijzen, nu is wel bewezen wat ik aan jouw reactie heb...nix nada noppes, ben benieuwd waarom je zo fel reageert, als jij techie was op DV...better luck next time!

Comment

• Lazy
                      • Sep 2003
                      • 294

Heeft er iemand foto's van de binnenzijde van de tent waar die "steigers" ingebouwd waren?? Wie weet wie dat gemaakt heeft.... Was volgensmij een tentje van Purple..

Comment

• ljanton
                        • Sep 2003
                        • 373

alvast iedereen bedakt voor op die dimater te antwoorden van dat cirkel. euh 30 meter is wel redelijk veel alles ja .. dat begint al e ... weet er iemand of er ergens ander nog grotere cirkels werden gebruitk ???

greet'zz ljanton

Comment

• Lazy
                          • Sep 2003
                          • 294

citaat:Geplaatst door ljanton

alvast iedereen bedakt voor op die dimater te antwoorden van dat cirkel. euh 30 meter is wel redelijk veel alles ja .. dat begint al e ... weet er iemand of er ergens ander nog grotere cirkels werden gebruitk ???

greet'zz ljanton
                          Niet op dance valley... Wel bij een Q dance party in Geldredome maar daar zul je foto's al wel van gezien hebben..

Comment

• Iko
                            • Feb 2002
                            • 766

citaat:Geplaatst door Kav
                            Extra draaitafels en CDJ-1000's en mixertjes kwamen van AED (nl & be) en Cyberdance (die aan alle verschillende soorten kisten, dozen en tassen te zien het volgens mij ook weer van allerlei vriendjes heeft gehuurd).
                            Die zal je op mysterieland ook wel weer hebben gezien, en zaterdag op Decibel . Probleem is gewoon dat alle groten bedrijven leeg zijn in Nederland, dus kom je bij de kleinere bedrijven uit, die er dus niet zo veel hebben....

Greetzz Iko

Comment

Working...