Spiegelbol

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Spiegelbol

Hoi,

wie kan me helpen, ik ben al aardig aant rondbellen geweest en kwam alleen nogh bij AED uit die een behoorlijk hoog bedrag vroeg....

Ik zoek voor 2 oktober een spiegelbol met een behoorlijke doorsnede, die dusdanig goed gebouwd is (geen skytec troep) zodat ik hem boven het publiek kan hangen. Normaal gesproken ga ik altijd naar Improve, maar daar is de bol al weg...

HELLUUP
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

In dit onderwerp worden een groot aantal spiegelbollen leveranciers besproken...
    Grote bol kost nu eenmaal knaken
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

Welke doorsnede had je ongeveer in gedachte ?
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

welke doorsnede had je in gedachte?je kan ze meestal krijgen van 20 tot 200 CM, bij genoeg grote licht-geluid bedrijven... Flashlight, Rental, Purplegroup (en AED) hebben ze hoogstwaarschijnlijk allemaal wel
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• tididi
          • Aug 2001
          • 352

denk wel aan je deuren waar door je heen moet
          op mijn werk had een bedrijf vorig jaar een bol van 225cm doorsnede gepland voor een feest in onze hal maar deze ging dus lekker niet door de deur en kon hij in de kist blijven
          snel twee kleinere gehuurt![8D]
          p.j

Comment

• SpaceyDeeJ
            • Sep 2001
            • 876

Hoi,

na het is een buiten gebeuren, dus voorzie ik geen problemen met de bol van 2,5 meter. Daarbij staat deze op een aanhanger en laat ik er ook lekker op staan, dan heeft de deejay die er vanuit gaat draaien een mooi overzicht op het plein.

Heb diverse bedrijven gebeld, maar vond huurprijzen erg hoog. De bol die ik zelf altijd inhuur (75 centimeter, dubbel gesaved) was al verhuurd voor die datum. Heb daarom twee bollen van 50 centimeter aangeschafd en hang deze in de plaats van de eerder ingeplande bol.

Verder zal het carre worden aangevuld met een 4 tal sixbarren, 6 fourbarren, 8 DJ 250scans, 2 Futurelight 740 scans en twee Atomics...

Op kop komen tweetal lasers te staan, achter de spiegelbol anex DJ booth komt een derde.

Voor diegene die as zaterdag niets te doen hebben, nodig ik jullie nu via deze weg uit om naar de Garenmarkt in Leiden te komen....
            cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• G-LiTe
              • Apr 2004
              • 196

SpaceyDeej,

Ik heb deze topic te laat bemerkt, dus mijn reactie komt zoals je zelf al aangeeft waarschijnlijk te laat. Maar ter info voor in de toekomst en ook voor de andere forum-bezoekers: Flashlight/APR Belgie heeft twee hoogvolume spiegelbollen + bijbehorende motor. De kleinste is 1m35 in diameter en de grootste is 2m in diameter. Allebei de bollen zijn in 1 geheel en zitten in hun eigen flightcase. De flight van de grote bol is met zijn breedte van 2m40 trouwens het maximum wat in een standaard bakwagen of trailer past.

Groeten.
              G-LiTe
              Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• tididi
                • Aug 2001
                • 352

De kleinste is 1m35 in diameter en de grootste is 2m in diameter. Allebei de bollen zijn in 1 geheel en zitten in hun eigen flightcase. De flight van de grote bol is met zijn breedte van 2m40 trouwens het maximum wat in een standaard bakwagen of trailer past.

Groeten.
                G-LiTe
                [/quote]en nu nog door de deur !!!!!!!
                p.j

Comment

Working...