Dimmerpack Dalton

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj_Mobile
    • Sep 2004
    • 13

Dimmerpack Dalton

Yows iedereen! Ik heb nu 3x de Dalton DP412-HW, wel leuke Dimmerpacks moet ik zeggen, Maar NIET bedraad dus mijn vraagjes zijn:
    *Heeft er iemand de ''bouw'' Tekening van de Dimmerpack?
    *Kun je de 0-10V aansluiting naar de licht tafel met een Travo ofzow naar DMX laten gaan?
    *en waar kan je die kabels kant en klaar kopen?

Ik heb Light-Technology al gemaild maar heb 2 weken later nog geen bericht gehad. Als iemand mij kan helpen plaats effe hier op! of Mailen kan ook natuurlijk

Greetz DJ MOBILE![8D]
  • Dave
    • Jan 2001
    • 757

De ingang voor 230V lijkt me duidelijk. De uitgangen ook, die zitten gelijk aan je automaten. De nullen zul je moeten samennemen, en op de blauwe klemmen vastschroeven. (Vandaar dat die ook dubbel is uitgevoerd).
    Je kunt niet met een transformator van DMX naar analoog, zou een doorbraak zijn denk je niet? (en technisch onmogelijk)
    Als je een demux hebt kun je van DMX naar een aantal kanalen analoog. Van showtec is dit de Multi-exchanger, die doet er 72, maar er zijn ook kleine printjes die je misschien nog wel kwijt kunt in de dimmer.
    Als laatste welke kabels? De signaalingangen zijn DIN-pluggen met bajonet, die kun je bij elke electroboer kopen. Op de zijkant zie ik de pinbezetting van de ingangen, dus dat zou geen problemen moeten opleveren
    U x I = Boem.

Comment

Working...