dmx uitgang

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pilot
    • Nov 2003
    • 267

dmx uitgang

Ik heb een pilot 2000 voor een aantal scans (martin812)links en rechts op statief nu ga ik van de tafel naar de dichtsbijzijnde en vanuit deze naar de andere kant.Is het mogelijk om vanuit de uitgang 2 xlr chassidelen parallel te zetten en vanuit dit punt naar links en rechts te vertrekken?
    master-qsc en de rest
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

zoekfunctiue: splitter booster dmx...

slotje door modje
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• pilot
      • Nov 2003
      • 267

Heb al gezocht maar is het nodig voor 6 scans een booster of splitter weg te zetten?
      Ik snap dat er in- uitgangen van een scan parallel kunnen staan,op dit punt word door de scan het signaal afgetapt zoals ik heb gevraagd word in mijn situatie door 3 scan signaal van dat punt afgetapt is dit ook mogelijk?
      En ik vind het erg flauw en gemakzuchtig van de moderator om me gelijk met de zoekfuntie rond m'n oren te slaan.Die heb ik namelijk al gebruikt maar ik bleef met deze vraag zitten.
      master-qsc en de rest

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Nou...
        Gemkakzuchtig????

Als je de zoekfunctie echt had gebruikt dan had je gelezen dat je dmx signaal niet ongestraft kunt splitten zonder galvanische scheiding...

Slotje door modje, lopen reeds voldoende onderwerpen over dmx spliiten en boosten.

oeps...nog even een duidelijk antwoord op de vraag...
        citaat:Is het mogelijk om vanuit de uitgang 2 xlr chassidelen parallel te zetten en vanuit dit punt naar links en rechts te vertrekken?
        het antwoord:
        nee, dat is niet mogelijk zonder een bijzonder grote kans op storing!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...