Weten jullie wat voor type kabels het zijn die in de jb-systems led tubes het "programma" doorgeven (de kabel die aan de IP44 norm voldoet). Ik heb namelijk binnenkort een feestje en wil meerdere rijen maken die naar elkaar toe lopen. Maar als ik in het midden ben aangekomen moet ik dus naar de andere kant om daar opnieuwe te beginnen. Zo lopen de programma's tegen elkaar in.
->->->->-><-<-<-<-
Zoiets dus. Alleen ik zit met het probleem dat wij slecht 2 lange kabels meegeleverd hebben gekregen. Dus of ik moet extra kabels kopen (waarvan ik het type niet weet) of er moet een andere oplossing komen. Heeft iemand al geprobeerd om xlr-kabel (wel met een omvorm plugje) er tussen te stoppen. Ik zat zelf te denken dat dit niet kon vanwege de verschillende weerstand. Ik ben benieuwd
->->->->-><-<-<-<-
Zoiets dus. Alleen ik zit met het probleem dat wij slecht 2 lange kabels meegeleverd hebben gekregen. Dus of ik moet extra kabels kopen (waarvan ik het type niet weet) of er moet een andere oplossing komen. Heeft iemand al geprobeerd om xlr-kabel (wel met een omvorm plugje) er tussen te stoppen. Ik zat zelf te denken dat dit niet kon vanwege de verschillende weerstand. Ik ben benieuwd
Comment