LED TUBE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj full effect
    • May 2006
    • 35

Originally posted by ralph
    Dat denk ik helemaal niet, maar een ieder moet prima zelf weten wat íe doet en laat, ik ga voor de half couplers, zolang er op een tie-rap geen wll vermeld staat is het wat mij betreft geen hijsgereedschap.
    en dat bedoel ik dus ook wel een beetje... nou zou tie-raps voor mijn dj-booth geen probleem zijn, maar in die truss carré waar ik het over had... die stond 3 meter hoog denk ik.. en dus 3 stukken led tubes derin.. zou dan de halfcoupler niet wat geschikter zijn?? (mischien beetje domme vraag, maar ik bedoel dus meer... zouden jullie dan nog tie-raps gebruiken??)
    full effect, just party!

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

MEt tyrips kun je ze best vastmaken hoor LEDbuis weegt niets en 2 tyrips kunnen dat gewicht wel dragen ( moet je niet die Gamma rotzooi gebruiken ) maar gewoon de echte !

Zijn ook getest op gewicht en kracht en kunnen gemakkelijk de LEDbuis dragen. Daarbij moet je wel saven maar dat moet je alles als het in een constructie hangt.

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

Originally posted by dj full effect
        oww oke, ik dacht dat mensen echt truss klemmen op die beugeltjes schroeven oid..
        zo doe ik het toch ja. en een safety erdoor, dan ben je helemaal klaar.

Comment

• dj full effect
          • May 2006
          • 35

Originally posted by luc2366
          zo doe ik het toch ja. en een safety erdoor, dan ben je helemaal klaar.
          waar doe jij een safety "door" heen?
          full effect, just party!

Comment

• erik janssens
            • Oct 2009
            • 2

led tube showtec basic werkt niet

Hallo,
            ik heb hier 9 showtec led tubes basic liggen. Slechts 4 werken prima. Met de overige 5 heb ik problemen. Zodra ik er spanning op zet gaan alle led branden. Als ik dan het controller-signaal aansluit gaan ze uit en blijven ze uit. De overige tubes werken wel gewoon en kabel breuk is dus niet de oorzaak. Ook de voeding kan het probleem niet zijn omdat ze wel gewoon branden zonder signaal.
            Kan iemand mij helpen ???
            Gr. Erik

Comment

• Tummy
              • Nov 2008
              • 324

Originally posted by erik janssens
              Hallo,
              ik heb hier 9 showtec led tubes basic liggen. Slechts 4 werken prima. Met de overige 5 heb ik problemen. Zodra ik er spanning op zet gaan alle led branden. Als ik dan het controller-signaal aansluit gaan ze uit en blijven ze uit. De overige tubes werken wel gewoon en kabel breuk is dus niet de oorzaak. Ook de voeding kan het probleem niet zijn omdat ze wel gewoon branden zonder signaal.
              Kan iemand mij helpen ???
              Gr. Erik
              je moet instellen in het menu dat je 9 tubes heb ,
              staat bij: "Tube ammount" geloof ik.
              probleem heb ik ook weleens gehad,
              Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

Comment

• erik janssens
                • Oct 2009
                • 2

defect led tube basic

Hallo Tummy,
                bedankt voor je snelle reactie. Het probleem blijft zich voordoen. Ik heb 1 tube aangesloten en dan gebeurt hetzelfde. Ik heb meer het idee dat er een IC niet doet wat het moet doen. Ik heb een defecte tube inmiddels uit elkaar gehaald en rechtstreeks op de controller aan gesloten. Weer hetzelfde..... als ik spanning op de tube zet dan branden alle leds, sluit ik vervolgens het controller signaal aan...... dan gaan de leds uit en blijven uit.
                Kun je me nog verder helpen ?

Gr. Erik

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Probleem heb ik ook eens gehad met de modellen van HQ Power. Het was toen een totaal onlogische setting in de controller die ervoor zorgde dat ze wel werkten. Helaas is dat al bijna 2 jaar geleden en weet ik van buiten niet meer wat de exacte instelling was.
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...