Originally posted by ralph
LED TUBE
Collapse
X
-
full effect, just party! -
MEt tyrips kun je ze best vastmaken hoor LEDbuis weegt niets en 2 tyrips kunnen dat gewicht wel dragen ( moet je niet die Gamma rotzooi gebruiken ) maar gewoon de echte !
Zijn ook getest op gewicht en kracht en kunnen gemakkelijk de LEDbuis dragen. Daarbij moet je wel saven maar dat moet je alles als het in een constructie hangt.Comment
-
Originally posted by luc2366zo doe ik het toch ja. en een safety erdoor, dan ben je helemaal klaar.full effect, just party!Comment
-
led tube showtec basic werkt niet
Hallo,
ik heb hier 9 showtec led tubes basic liggen. Slechts 4 werken prima. Met de overige 5 heb ik problemen. Zodra ik er spanning op zet gaan alle led branden. Als ik dan het controller-signaal aansluit gaan ze uit en blijven ze uit. De overige tubes werken wel gewoon en kabel breuk is dus niet de oorzaak. Ook de voeding kan het probleem niet zijn omdat ze wel gewoon branden zonder signaal.
Kan iemand mij helpen ???
Gr. ErikComment
-
Hallo,
ik heb hier 9 showtec led tubes basic liggen. Slechts 4 werken prima. Met de overige 5 heb ik problemen. Zodra ik er spanning op zet gaan alle led branden. Als ik dan het controller-signaal aansluit gaan ze uit en blijven ze uit. De overige tubes werken wel gewoon en kabel breuk is dus niet de oorzaak. Ook de voeding kan het probleem niet zijn omdat ze wel gewoon branden zonder signaal.
Kan iemand mij helpen ???
Gr. Erik,
staat bij: "Tube ammount" geloof ik.
probleem heb ik ook weleens gehad,Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)Comment
-
defect led tube basic
Hallo Tummy,
bedankt voor je snelle reactie. Het probleem blijft zich voordoen. Ik heb 1 tube aangesloten en dan gebeurt hetzelfde. Ik heb meer het idee dat er een IC niet doet wat het moet doen. Ik heb een defecte tube inmiddels uit elkaar gehaald en rechtstreeks op de controller aan gesloten. Weer hetzelfde..... als ik spanning op de tube zet dan branden alle leds, sluit ik vervolgens het controller signaal aan...... dan gaan de leds uit en blijven uit.
Kun je me nog verder helpen ?
Gr. ErikComment
-
Probleem heb ik ook eens gehad met de modellen van HQ Power. Het was toen een totaal onlogische setting in de controller die ervoor zorgde dat ze wel werkten. Helaas is dat al bijna 2 jaar geleden en weet ik van buiten niet meer wat de exacte instelling was.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
Comment