showtec showdesk pro 136

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

showtec showdesk pro 136

Hoi ik heb een probleem met mijn licht tafel. als ik een chase maak dan kan ik de snelheid instellen en de fade. Maar als het programma eenmaal draait en ik aan de speed schuif zit doet dat niks, dus ik kan alleen maar een chase starten maar niet meer de speed of de fade regelen. ik heb 1 chase voor mijn scanners dan kan ik het wel. maar bij de andere niet. wie kan me helpen?

groetjes jorrit

• Controller
    • Apr 2002
    • 745

dit probleem heb ik ook ondervonden op die tafel, je kan wel de tijd meegeven met elke stap als workaround,

Comment

• jorritje
      • Sep 2003
      • 143

hey dwain, ik begrijp nu effe niet wat je bedoelt sorry. Kun je me eens uitleggen hoe dat moet.

groetjes,
      Jorrit van Rekum

Comment

• Dj Nvie
        • Dec 2004
        • 161

over de 136 loopt ook een topic on new-line, misschien wordt je daar iets wijzer uit
        Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

je kan per stap een tijd meegeven zodat je snelheid mee kan programmeren,
          je kan dit doen door de opties te kiezen bij een stap.

Comment

• jorritje
            • Sep 2003
            • 143

Ja dat weet ik dat ik de snelheid bij een stap moet progameren. Het gaat mij er meer om dat als het programma draait, dat de speed dan niet meer werkt. dus kan hem niet anders laten lopen dan ingesteld is. Kan geen fade gebruiken en speed.

Comment

• Controller
              • Apr 2002
              • 745

citaat:Geplaatst door jorritje

Ja dat weet ik dat ik de snelheid bij een stap moet progameren. Het gaat mij er meer om dat als het programma draait, dat de speed dan niet meer werkt. dus kan hem niet anders laten lopen dan ingesteld is. Kan geen fade gebruiken en speed.
              dat heb ik ook ondervonden maar er nog geen oplossing voor gevonden, alleen deze workaround

Comment

• NiTRO
                • Sep 2002
                • 677

Deze functie werkt wel, in de vernieuwde manual staat dit ook duidelijk uitgelegd, stuur jullie mail adressen maar even naar mij dan stuur ik jullie de pdf wel toe.

met vriendelijke groet,
                ERC

Comment

• SpaceyDeeJ
                  • Sep 2001
                  • 876

Uhm,

effe denken, zoals bij wel meer showtec tafels, zou het kunnen helpen door juist GEEN fade tijd mee te geven en deze pas middels de fader toe te passen, op het moment dat je de show draait ?
                  cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• NiTRO
                    • Sep 2002
                    • 677

Ik heb ze ff snel op de server gezet, have fun!

met vriendelijke groet,
                    ERC

Comment

• Whitefarmer
                      • Oct 2003
                      • 1244

Nitro

Bedankt voor de update, nog een probleempje, als ik wil saven naar CF card zegt hij error replace card. ik gebruik een 64 MB CF zou het daar aan kunnen liggen, dat hij alleen maar 32 MB kaartjes lust??? 64 MB had ik nog liggen.32 MB niet.
                      Groeten John
                      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• NiTRO
                        • Sep 2002
                        • 677

Hij slikt idd alleen de 32mb kaartjes. werken ze dan nog niet dan moet je de kaart ff formatteren in een camera of
                        via windows. Deze optie is met de upgrade geinplementeerd, updates volgen tegen beurs Frankfurt.

Wat zijn voor de rest jou ervaringen met dit tafeltje?

mvg ERC

Comment

• Whitefarmer
                          • Oct 2003
                          • 1244

Het is voor mij de eerste "serieuze" kennismaking met intelli light.

Voorheen had ik alleen wat parren op een analoog pack of DMX stand alone balkje.
                          Het is dus een beetje spelen nog, maar lukt al aardig. Ik stuur er 2 Firestorm scans mee aan, en vorige week heb ik er nog 6 bijgekocht (voor ik had gezien dat ze hier bij J&H zwaar afgeprijsd waren). Nadeel vind ik wel dat als je de GROUP functie gebruikt, je er niet meer uit komt, dus als group 1 kanaal controllen en daarna weer afzonderlijk pan/tilt gaat niet, als ik er dan 1 selecteer gaat die naar 0 op alle kanalen.

Maar voor een opstap naar voor mij professionelere lichttechniek is het een leuk oefentafeltje, planning op termijn is wel een grotere 2-de hands tafel (SGM of zo).

Groeten John
                          Groeten John
                          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• timescape
                            • Oct 2002
                            • 328

Hmzz..
                            ook aan het kijken naar deze controller ter vervanging voor onze Martin LightJockey (veel te weinig gebruikt).
                            Onze eisen zijn niet zo heel hoog, en dit controllertje lijkt leuk te voldoen. Allen enige onduidelijkheid over de programma's. In de manual staan 2 dingen, nl :

" 8 freely programmable fixture programs, MIX/SEQUENCE available" maar ook;
                            " Memory for 96 scanner chases with 99 steps".........

Hoeveel scan-progs kan ik nou opslaan ? Vaag...

Verder : is het mogelijk om shows op te lsaan op je pc via een CF-card reader ? Zo kan je bv, meerdere shows opslaan, en later weer inladen...zelfs shows uitwisselen behoort zo tot de mogelijkheden...?

Thnx in advance !
                            Jeroen

Comment

Working...