Heb nu de volledige manual doorworsteld maar 1 iets vind ik niet terug.Kan je de tafel volledig resetten?Terug brengen naar de "fabrieksinstellingen".De tafel heb ik tweedehands en bij gebruik steken nu en dan eens "verrassingen" de kop op.Ik had hem dus graag helemaal geleegd om opnieuw te starten.
xls lightmaster zero 88
Collapse
X
-
Jep, heeft een "reset" functie. Is te vinden in het super-user menu onder de afkorting "re".
Is wel een beetje aar: eerst naar Clear lopen (cl), en dan omhoog, of naar beneden naar reset...
Succes!<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center> -
Hoi,
Ik hoop voor jou dat die "verrassingen" te verhelpen zijn met de tafel te resetten. Ikzelf heb namelijk nogal negatieve ervaringen met XL/XLS tafels. Geheugenmodules die opeens ontoegankelijk worden en volledig beginnen te flippen heb ik meerdere malen meegemaakt...
Ik hoop dat je meer succes hebt, en dat resetten een oplossing biedt!
mvg
WLComment
-
Hoi Flurk,
Is er een verschil als je analoog (DIN) of DMX uitstuurt?
Je kan natuurlijk altijd contact opnemen met Zero 88.
mvg
WLComment
-
als ik problemen heb met deze tafel (die ik bijna nooit heb) dan gooi ik alle programma's eraf met de super user. ff uit en weer aan. klaar. heb nog nooit echte grote problemen gehad met deze tafel. dus dan toch maar ff naar de dealer.
grtz daniƫlcan you feel the light [:)]Comment
Comment