xls lightmaster zero 88

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

xls lightmaster zero 88

Heb nu de volledige manual doorworsteld maar 1 iets vind ik niet terug.Kan je de tafel volledig resetten?Terug brengen naar de "fabrieksinstellingen".De tafel heb ik tweedehands en bij gebruik steken nu en dan eens "verrassingen" de kop op.Ik had hem dus graag helemaal geleegd om opnieuw te starten.
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

Jep, heeft een "reset" functie. Is te vinden in het super-user menu onder de afkorting "re".
    Is wel een beetje aar: eerst naar Clear lopen (cl), en dan omhoog, of naar beneden naar reset...

Succes!
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Wout Laenen
      • Sep 2000
      • 102

Hoi,

Ik hoop voor jou dat die "verrassingen" te verhelpen zijn met de tafel te resetten. Ikzelf heb namelijk nogal negatieve ervaringen met XL/XLS tafels. Geheugenmodules die opeens ontoegankelijk worden en volledig beginnen te flippen heb ik meerdere malen meegemaakt...

Ik hoop dat je meer succes hebt, en dat resetten een oplossing biedt!

mvg

WL

Comment

• flurk
        • May 2003
        • 409

Resetten helpt inderdaad niet.Zelfde probleem blijft.Nu en dan flippen alle kanalen naar 100%.

Comment

• Wout Laenen
          • Sep 2000
          • 102

Hoi Flurk,

Is er een verschil als je analoog (DIN) of DMX uitstuurt?
          Je kan natuurlijk altijd contact opnemen met Zero 88.

mvg

WL

Comment

• daantje
            • Aug 2004
            • 265

als ik problemen heb met deze tafel (die ik bijna nooit heb) dan gooi ik alle programma's eraf met de super user. ff uit en weer aan. klaar. heb nog nooit echte grote problemen gehad met deze tafel. dus dan toch maar ff naar de dealer.
            grtz daniƫl
            can you feel the light [:)]

Comment

• flurk
              • May 2003
              • 409

Ik weet niet hoe ik er gekomen ben maar de tafel staat in midi-mode en ik krijg hem niet terug in DMx mode.Als ik de tafel in Program zet dab pinkt het program ledje.Hoe kan ik hem terug in dmx mode zetten?

Comment

• flurk
                • May 2003
                • 409

Probleem is opgelost.De selectorknop (Preview-run-program-midi) was kapot.Ik heb die vervangen en de tafel werkt weer perfect.

Comment

Working...