Hallo,
Hebben jullie ervaringen met de moving head Futurelight MH-680?
Ik zou er eentje tweedehands kunnen aankopen.
Bedoeling is om hem occasioneel op verplaatsing te gebruiken (2 à 4 maal per jaar) op fuiven tot 150 man in combinatie met de 3 scanners die ik reeds heb.
Verder gewoon als hobby omdat ik het leuke dingen vind.
Maar wat ik wil weten:
Zijn het mooie kleuren? Er zijn er volgens de handleiding maar 7 + open, maar in combinatie met een 2de wiel zou je 32 kleuren hebben.
Van de MH-660 heb ik hier in het forum gevonden dat die nogal fletse kleuren heeft en nog al een herrie maakt.
De ventilatorsnelheden zijn wel instelbaar, maar als de temperatuur oploopt moet ze toch weer maximaal draaien.
Zijn ze betrouwbaar of heeft iemand problemen ervaren met de MH-680?
Alain
Hebben jullie ervaringen met de moving head Futurelight MH-680?
Ik zou er eentje tweedehands kunnen aankopen.
Bedoeling is om hem occasioneel op verplaatsing te gebruiken (2 à 4 maal per jaar) op fuiven tot 150 man in combinatie met de 3 scanners die ik reeds heb.
Verder gewoon als hobby omdat ik het leuke dingen vind.
Maar wat ik wil weten:
Zijn het mooie kleuren? Er zijn er volgens de handleiding maar 7 + open, maar in combinatie met een 2de wiel zou je 32 kleuren hebben.
Van de MH-660 heb ik hier in het forum gevonden dat die nogal fletse kleuren heeft en nog al een herrie maakt.
De ventilatorsnelheden zijn wel instelbaar, maar als de temperatuur oploopt moet ze toch weer maximaal draaien.
Zijn ze betrouwbaar of heeft iemand problemen ervaren met de MH-680?
Alain
Comment