Color Strobe 3000 DMX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Ben benieuwd of deze strobe ook echt verhuurd wordt voor de genoemde prijs bij de J&H verhuur.

€55,- p/stuk - p/dag is meer dan 2x de prijs van een martin Atomic 3000 p/dag
    De Atomic 3000 doet €620,- incl. BTW tegen €460,- incl. BTW voor een Showtec RGB 3000 aanschaf....

Wereld product lijkt me zo....

Comment

• djdeluxe
      • Aug 2003
      • 22

Ik heb met deze stroob gewerkt in een tent van Ola Summerdance overdag en d'r komt idd een bak licht uit. Verder is ie gewoon tot kanaal 512 te adresseren.

De letters RGB, tja, dan moet je ff naar Highlite bellen, die importeren dat ding.
      Verder, het zou me niets verbazen dat als diegene die de catalogus altijd maakt ervan overtuigd is dat RGB voor Rood Geel Blauw staat, terwijl de rest van de lichtwereld wel beter weet.

En wat die blinder functie betreft, de intensiteit is ongeveer 50% minder dan dat ie geeft al je op een normale snelheid flits (1-25 flashes/second)
      waar een wil is ben ik weg

Comment

• Harmen
        • Sep 2003
        • 379

citaat:Geplaatst door NiTRO

Colourstrobe maakt gebuikt van kleurenfolie, dit is extra gedaan daar dichro's van deze omvang niet te betalen zijn en in de verhuur gaan deze er snel aan, de lamp die erin zit is een nomale XOP15, dus 1500wat, maar met de blinder functie kom er echt een bak licht vanaf.
        Koeling van deze strobe is erg goed en er zijn nog geen problemen met deze strobe geweest, goed apparaatje dus.

mvg
        ERC
        dacht dat het een 3kw strobe is? [?][?][?]
        en dat rgb zal inderdaad voor rood geel blauw staan of iets dergelijks en niet voor het concept ''rgb''

Comment

Working...