Is er een kleurenfilter beschikbaar (Lee, Rosco, Chris James) die je voor je armatuur kunt plaatsen en je armatuur kan omtoveren in een mega blacklight ?
Blacklight & Parren
Collapse
X
-
Labels: None
-
doorlaatpercentage van 0,78 procentmmmm is dat alles ?
cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
grtz, Niels
Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!Comment
-
citaat: doorlaatpercentage van 0,78 procent mmmm is dat alles ?
Zie ook: 60W blacklight lampen in de goedkope elektronica-shops: De gloeidraad heeft wel een rare schijn maar op een paar meter zie je al niets meer van het effect terwijl een 18W spaarlamp (gebogen TL-buis=ontladingslamp en dan nog kwikdamp=lekkere piek in het UV gebied) in blacklight uitvoering wel meters verder nog veel meer effect geeft dan de 60W gewone lamp dichtbij!Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
citaat:Geplaatst door Johannez
181, of 930cheers,
DeeJ
-
Mmmm, vind die toch iets te blauw (zit nu met diverse waaiers voor me neus) Blacklight gaat meer naar het paarse toe....
Idee achter dit topic was, dat ik het vermogen van een blacklight lamp vaak te weinig vind. gemiddelde TL is 36 watt, een kanon 400. En parren zijn bij ons minimaal 500. Een filter ervoor geeft dan vaker een heftiger effect....
Nog maar eens verder experimenteren....
Ideeen blijven ondertussen welkom natuurlijkcheers,
DeeJ
-
citaat:Idee achter dit topic was, dat ik het vermogen van een blacklight lamp vaak te weinig vind. gemiddelde TL is 36 watt, een kanon 400. En parren zijn bij ons minimaal 500. Een filter ervoor geeft dan vaker een heftiger effect....
Het vermogen van een blacklight UV of kwikdamplamp ligt bijna volledig in het UV gebied.
M.a.w. zelfs met 1 kW PAR haal je nog niet eens de hoeveelheid UV van een TL blacklight.The best way to accelerate a computer running Windows is at 9.81 m/s²Comment
Comment