Wysiwyg+stelling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jo vaes
    • Jul 2002
    • 221

Wysiwyg+stelling

Hey,

Dit is misschien een stomme vraag, maar weet iemand hoe ik het beste stelling in wysiwyg teken?

Greetz Jo
    Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

beste Jo,

Toevallig heb ik net een klusje uitgetekend in Wyg met 2 stellingen.
    Ik heb gewoon de pijpen getekend en daar een stelling van gemaakt, want volgens mij zitten er geen stellingen in Wyg.

Mvg,

Martijn

Comment

• jo vaes
      • Jul 2002
      • 221

Bedankt . Dan zullen we er maar eens aan beginnen. Kan je hier dan ook gewoon lampen inhangen of moet je dan floaters gebruiken ? Greetz Jo
      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• Orbis
        • Feb 2004
        • 217

ja kan daar gewoon lampen inhangen, aangezien het om pipes gaat.
        sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• tomv
          • Jun 2003
          • 331

Ik teken eerst de constructie met gewone lijnen en daarna maak ik er pipe's van.
          Werkt iets makkelijker voor mezelf.
          Tom

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Zulke dingen teken je beter in een cad-programma om daarna te importeren in wyg.
            Werkt veel handiger en vooral vlotter!
            Meeste decorstukken, speciale constructies en objecten teken ik hier op deze manier in inventor en/of autocad
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• mennobroere
              • Apr 2003
              • 89

Allow,

Hoe tekenen jullie doeken die bijvoorbeeld in een halve cirkel hangen?

Greetz menno

Comment

• tomv
                • Jun 2003
                • 331

Eerst een halve cirkel tekenen en daarna extrude met een lengte en dan nog een aantal punten geven (als ik mij niet vergis) en voila
                Tom

Comment

• -
                  • Mar 2005
                  • 2

Ik zie dat Dhr. TomV mij net voor is gegaan , rest mij een duidelijkere omschrijving

in WYSIWYG staat in de draw options "arc", daar klik je op... dan door je halve circle doek te tekenen, en de deaarvoor gewenste grootte klik je op interactiv.. Als je het gewenste resultaat hebt; rechtmuis-knop, Tools, Extrude, Arcs into surfaces (daar vul je de groote in en hoeveel punten, zodat je het nog kan aanpassen indien nodig)... en klaar

Voor mij heeft het altijd gewerkt door een nieuwe plot te maken, met daarin één simpele stelling (een layer bv. van 2.07 meter) van pipe of cylinder te maken en die vervolgens (als het nodig is) via Merge in je tekening aan te brengen. moet die stelling groter of kleiner zijn hoef je alleen maar de hele stelling te kopiëren en wat verbindings pijpen ertussen te zetten.
                  http://www.seelite.dk

Comment

Working...