videokaart lightjokey

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vshady
    • Mar 2005
    • 2

videokaart lightjokey

hallo

kan er iemand mij beetje info geven over lightjokey videokaart de zogenaamde pci kaart

vorig vrijdag is de pc omver gevallen en de harde schijf was gekrasht
    ik heb dan mijn eigen pc naar daar gebracht en heb de kaart vervangen en het in mijn eigen pc geplaatst maar hij wilde het niet installeren heb dan van opt internet alle drivers gedownload zodat hij lightjokey kaart zou installeren maar helaas niet.
    ik vraag mij of het kan dat mijn kaart kappot is en zo ja kan ik nog zulke kaarten kopen of zal ik de duure usb martin lightjokey moeten aanschaffen

graag beetje uitleg

mijn msn is vshady11@hotmail.com

mvg

vshady
    vshady
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

citaat:Geplaatst door vshady

hallo

kan er iemand mij beetje info geven over lightjokey videokaart de zogenaamde pci kaart

vorig vrijdag is de pc omver gevallen en de harde schijf was gekrasht
    ik heb dan mijn eigen pc naar daar gebracht en heb de kaart vervangen en het in mijn eigen pc geplaatst maar hij wilde het niet installeren heb dan van opt internet alle drivers gedownload zodat hij lightjokey kaart zou installeren maar helaas niet.
    ik vraag mij of het kan dat mijn kaart kappot is en zo ja kan ik nog zulke kaarten kopen of zal ik de duure usb martin lightjokey moeten aanschaffen

graag beetje uitleg

mijn msn is vshady11@hotmail.com

mvg

vshady

Je kan de drivers voor de LightJockey kaart downloaden op ftp://ftp.martin.com

Comment

• flurk
      • May 2003
      • 409

Wij hebben ongeveer hetzelfde voorgehad.PC is gecrashed en bij de opstart heeft hij hardware failiare.PCI card geprobeert in een andere computer en ook dat lukte niet.Ik heb het probleem voorgelegd bij EVDV (verdeler voor Belgie),ik heb in vervanging een ander card gekregen,en mijn card is hersteld door Martin.Nu werkt alles weer als voorheen.

Een USB dongle kost ongeveer even veel als een nieuwe PCI card.Bij een card heb je wel DMX in/out,bij de USB dongle niet.

Comment

• vshady
        • Mar 2005
        • 2

en waar kan ik die verdelers eventueel vinden ofzo kan je mij meer info geven
        vshady

Comment

• kristof
          • Jan 2004
          • 36

ik zie dat je van belgiƫ bent dus kan je het beste naar EVDV trade gaan in willebroek. www.evdv.com (is recht tegenover AED-rent)

Comment

Working...