ik heb eigenlijk bijna alleen met de leprecon gewerkt! voor mij persoonlijk was en is het een hele fijne tafel idd iets moeilijker op het gebied van live werk maar voor andere producties zoals fuiven en dergerlijke vond ik ze echt fijn!! eerst heb ik met de lp-x24 gewerkt en deze vond ook ik vrij krap maar nu met de pl-X48 is ook dat probleem van de baan 
over dat extern scherm heb ik gehoord dat er zelfs een touchscreen voor zou kunne gebruikt worden als dit echter waar is weet ik niet zeker !? dit zou nog een heel pak fijner werken zelfs !!
de conclusie voor mij is dat deze tafel heel erg fijn is voor alles wat niet live is en voor de kleine tot middelgrote producties eigenlijk de producties die ik er tot nu toe mee heb gedaan !
mvg bart.

over dat extern scherm heb ik gehoord dat er zelfs een touchscreen voor zou kunne gebruikt worden als dit echter waar is weet ik niet zeker !? dit zou nog een heel pak fijner werken zelfs !!
de conclusie voor mij is dat deze tafel heel erg fijn is voor alles wat niet live is en voor de kleine tot middelgrote producties eigenlijk de producties die ik er tot nu toe mee heb gedaan !
mvg bart.
Comment