TMF Awards 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Imperator
    • Nov 2004
    • 71

Iemand foto's?
    Als ik hem nu open, krijg ik een live-cam ofzo...
    Spec's zijn ook altijd leuk.

Grt. Pim

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Het is eindelijk begonnen Net die intro van marco borsato, wat een kleurenkermis! :|

Maar voor de rest ziet het er netjes uit, mooier lichtplannetje als vorige keer.
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

Nou ik vond de opening nou niet echt heel erg spektaculair...... En die Kelis kan ook niet echt heel erg geod live zingen..

groeten

floris

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Ik vind het er wel ff beter uit zien dan vorig jaar. Meer iets dat bij de TMF awards past zeg maar. Zooi licht en zo. Vorig jaar was het toch allemaal wat donkerder voorzover ik het toaalbeeld kan herinneren.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Vind het er zeer gelikt uitzien tot nu toe, enkele foutjes maar goed... dat is nu eenmaal zo.
            Over die kleurenkermis bij Borsato: misschien is het een idee om een naar de tekst van een liedje te luisteren, dan weet je meteen waar die kleurstelling vandaan komt! Klopte perfect en zag er ook nog eens aardig uit.
            Kelis was inderdaad een beetje *kuch kuch* hees bezig, vraag me af of dat zo hoort.
            Er is in ieder geval vet uitgepakt! Het "pimp" thema is netjes uitgewerkt

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

mja het ziet er allemaal wel netjes uit maar al die kleurtjes vond ik net ietsjes té...
              Licht is altijd zwaar.

Comment

• DjFx
                • May 2004
                • 307

Wat vinden jullie er van?
                Tis nu al wel een tijdje bezig.
                Ik vind t opzich wel leuk om te zien, artiesten (de meeste) zijn goed (uiterraad meningen verschillen).
                Alleen de powermix van tiesto vond ik saai ik weet nie niet zijn sterkste!

Comment

• rene.derksen
                  • Feb 2004
                  • 649

Tjah ik heb mijn meing al gegeven: Het ziet er echt super uit! vele malen beter dan vorig jaar, goede artiesten geen playbackers enz. Ook bij de erasmusbrug ziet er super uit! Alles natuurlijk op een paar schoonheidsfoutjes na, maargoed dat kun je natuurlijk niet onderuit
                  Licht is altijd zwaar.

Comment

• Imperator
                    • Nov 2004
                    • 71

Tot nu toe vond k het wel leuk, alleen viel Tiesto idd wat tegen, maarja, hij krijgt een herkansing op "de brug".. Ik ben benieuwd.
                    De rest was allemaal ook wel leuk inderdaad. Ik vond persoonlijk Within Temptation ook erg goed.

Grt. Pim

Comment

• Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

Tiesto speelde gewoon een megamixje van zijn hitjes die toch al grijsgedraaid zijn. Was vast ook van tevoren opgenomen om de timing te kunnen bepalen op zender. Bij de erasmusbrug zal 'ie vast weer rocken!

Update; rocken deet ie! Zie ook het andere topic; wat was dat laatste nummer voor de reclame? Onwijs gaaf!

Comment

• Imperator
                        • Nov 2004
                        • 71

Ik hoop het....

Grt. Pim

(p.s Offtopic:
                        Zouden die monitoren het leuk vinden toen Tiesto ermee gingen gooien)

Comment

• tuurKE
                          • Jan 2005
                          • 252

awards zijn presies weer een Belgisch onderonsje, Michel Milbou, Dimi, Painting with light, Alfacam,... Maar t ziet er netjes uit, niet te druk, vooral scherm vind ik vetjes!!!

greetz tuur
                          Maar wij hebben.......
                          .......chamsys!!

Comment

• R. den Ridder
                            • Sep 2000
                            • 1500

idd...dat belgische viel me erg op...

Zat zonder geluid in het TV zo af en toe eens een blik op een tv te werpen..wat ik dacht; hehe, weer eens een rechttoe rechtan lekker concertje ipv van die vage semi-theatrale decors van eerdere jaren... keek ik toevallig de aftiteling; Painting with lights...okay; Phillipo...huh..phillipo? dacht dat die een van de afvallers waren in de overname en samenwerk-strijd begin van dit millenium, maar meot zeggen dat ze een mooi visitekaartje afgeven.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                              • Jun 2001
                              • 1429

Ben net terug thuis vanuit rotterdam, was een gezellige productie.
                              Zal morgen even kijken of ik wat foto's kan posten.

Comment

• deurklink

Mensen nog opgevallen dat het net als andere jaren het geluid via de tv weer bagger was :S?

Comment

Working...