Ja, maar dat verbaast me ondertussen ook niks meer. Ook regiefoutjes hier en daar, goed; daar is misschien wel niet aan te ontkomen.
TMF Awards 2005
Collapse
X
-
-
Vond het allemaal er wel vet uitzien, vond het alleen jammer dat de echte mooie plaatjes van bovenaf alleen te zien waren.
Wat ik vreemd vond is dat het BLING BLING thema dan geopend wordt door Marco Borsato, 't is toch ping ping bij hem?
Verder goeie productie. Ook ff backstage meegeloerd ging relaxed daaro!
Petje (of toupetje) af.\"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"Comment
-
Gisteren binnen geweest bij Live @ the bridge! Erg vet allemaal met die 10 koppen op de brug met een ENORME output! (iemand specs van die dingen? zijn de Space Cannons)
Wat vooral veel indruk op me maakte was het laatste deel met Tiesto!! Dat was erg mooi opgezet met het spuitende water en vuurwerk en natuurlijk de geweldige lichtshow eromheen.
Wat me opviel was dat ze met 2 HOG 2's werkten.. is dat niet overdreven voor zo weinig licht?? Oke het zijn misschien Vari*lites maar dat moet 1 HOG tog ook makkelijke aankunnen? Kwa conventioneel hing er ook niet bijster veel dus dat zal het niet zijn.
Geluid was erg goed moet ik zeggen!!
Kortom ze hebben naar mijn idee goed hun best gedaan!!Comment
-
Zullen ook wel syncro's geweest zijn? www.syncrolite.com
Weet iemand hoe dit nummer heet: http://home.aim.avans.nl/s142918/tiesto.mp3. Even snel uit de set geript.Comment
-
Net ff zitten zoeken op inet en heb ze gevonden!
Dit is het linkje naar de PDF met de data
Die dingen waren 7000 of 8000 watt per stuk! dat is wel aardig wat(t)Ze werden ook niet voor niets gevoed door een apparte generator die dmv 125A kabel de Space Cannons voede... Toch lullig als je er dan zo'n heel dun lullig XLR kabeltje naast ziet liggen
Comment
-
citaat:Geplaatst door deurklink
Mensen nog opgevallen dat het net als andere jaren het geluid via de tv weer bagger was :S?
Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Is iemand die kleine beweegbare headjes bij de dj booth nog op gevallen? Waren dit niet toevallig hele kleine led headjes?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
citaat:Geplaatst door Drive inn tnt
Is iemand die kleine beweegbare headjes bij de dj booth nog op gevallen? Waren dit niet toevallig hele kleine led headjes?Comment
-
Heeft misschien iemand een materialen lijstje die op de een of andere manier bij de productie is betrokken?Licht is altijd zwaar.Comment
-
Leuke foto's! Maar ik zal toch wel eens wat getallen willen weten en die krijg ik nog niet gevonden.Licht is altijd zwaar.Comment
-
citaat:Geplaatst door Showtechniek
Ben net terug thuis vanuit rotterdam, was een gezellige productie.
Zal morgen even kijken of ik wat foto's kan posten.Comment
-
Comment