Tijdens het zoeken op het forum heb ik niet de nodige reacties gelezen die ik nodig heb.
Tijdens voorbereidingen van een wel zeer specifiek podium hebben we ook "CMY tegenlicht" nodig voor het uitlichten van groepen.
Normaal doe ik dit met StudioColors. Maar hier laat het budget dit niet toe.
Een goede oplossing is, toch in mijn ogen, ColorCommand. Pan en tilt beweging is niet van toepassing in deze productie. is een ColorCommand OK? of zet ik best mijn zoektocht voort.
Zijn de kleuren echt snel?
Gaat de lamp vlug uit? Of gaat het sneller met CMY tegelijk op FF.
Natuurlijk niet zo snel als een shutter... maar toch acceptabel?
Bij FF is dan er dan nog licht output?
De beam-angle is dit te gebruiken voor tegenlicht,?
Het podium is 10m breed en 8 diep. Hoogte is nog niet bekend maar ik denk een meter of 4.
Aantal ColorCommands voor het tegenlicht is 12.
Zoals je misschien door de lijnen kan lezen; ik heb geen ervaring met die spot en ook nog nooit gezien.
Tijdens voorbereidingen van een wel zeer specifiek podium hebben we ook "CMY tegenlicht" nodig voor het uitlichten van groepen.
Normaal doe ik dit met StudioColors. Maar hier laat het budget dit niet toe.
Een goede oplossing is, toch in mijn ogen, ColorCommand. Pan en tilt beweging is niet van toepassing in deze productie. is een ColorCommand OK? of zet ik best mijn zoektocht voort.
Zijn de kleuren echt snel?
Gaat de lamp vlug uit? Of gaat het sneller met CMY tegelijk op FF.
Natuurlijk niet zo snel als een shutter... maar toch acceptabel?
Bij FF is dan er dan nog licht output?
De beam-angle is dit te gebruiken voor tegenlicht,?
Het podium is 10m breed en 8 diep. Hoogte is nog niet bekend maar ik denk een meter of 4.
Aantal ColorCommands voor het tegenlicht is 12.
Zoals je misschien door de lijnen kan lezen; ik heb geen ervaring met die spot en ook nog nooit gezien.
Comment