Boost / Lyt-Or laser (Hermes 2 / Artemis 3)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • René V.
    • Apr 2005
    • 1

Boost / Lyt-Or laser (Hermes 2 / Artemis 3)

Mensen, ik heb een vraag voor jullie...

Ik zit er over te denken om een nieuwe laserprojector aan te gaan schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op 2 Boost/Lyt-Or lasers, namelijk de "Hermes 2" en de "Artemis 3".

Nu moet ik erbij vertellen dat ik beide projectoren nog niet in werking heb gezien. Wie o wie heeft dat wel? En wie kan mij dan misschien vertellen of deze apparaten hun geld waard zijn... Ik heb de Hermes voor €1199 en de Artemis voor €1799 gezien.

Ik zie jullie reacties tegemoet!
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

Tot zover ik weet zijn die niet leverbaar ......... zoals meerdere lasers van Boost.

Zelfs mijn leverancier wist hier geen antwoord op. Nu zit ik te wachten op antwoord. Ben benieuwd.

Mijn levrancier zegt dat momenteel alleen de Dragon II en de Hyper dragon de TWin dragon te verkrijgen zijn.

Natuurlijk ook de rode lasertjes.

Comment

• tuurKE
      • Jan 2005
      • 252

Ik heb ook aan deze lasers zitten denken, maar werd mij op meerdere plaatsen afgeraden. Ten eerste gebruiken ze stappenmotortjes i.p.v. scanners, hierdoor zijn de figuren niet zo mooi. Een tweede en veel belangrijker probleem is dat deze motortjes nogal graag eens blokkeren, dus je hebt een stilstaande straal van meer dan 150mW. Als je de pech hebt dat die juist bij iemand in de ogen schijnt dan zou je dat wel eens veel geld kunnen kosten. Deze informatie heb ik van mensen die zelf Boost lasers verkopen!!!!

Daarom raad ik je deze systemen af, je kan beter naar iets anders, beetje duurder uitkijken. Want voor zo'n prijs een multicolor laser kan niet echt veel zijn, het zal wel werken maar de vraag is voor hoelang!!!

Greetz Tuur
      Maar wij hebben.......
      .......chamsys!!

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

De Hermes II is uit de handel omdat ie niet helemaal stabiel was. Vaak kwam niet de opgegeven hoeveelheid licht eruit en daardoor dus klachten van mensen die juist die laser kochten vanwege het grote vermogen (voor op de grote feesten).

Of de laser ook nog eens terugkomt, als de fout eruit is gehaald, weet ik niet. Bovenstaande verhaal hoorde ik ook maar via-via. [B)]

Comment

Working...