bollen aanlichten (2meter)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

bollen aanlichten (2meter)

Hoi,

Ik ben op zoek naar bollen van 2 meter doorsnede om aan te lichten met pro400's.
    Ik heb relatief vaak grotere rijstpapieren bollen gezien maar kan die op het net niet vinden..

Iemand een adres waar ik die wel kan krijgen, of anders enige andere creatieve oplossingen? zit zelf aan ballonen te denken maar heb daar geen ervaring mee..

Alvast bedankt,
    Ralph
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Toevallig doe ik donderdag een showtje waar dat soort gevallen inzitten, maar ik weet niet of ze echt 2 meter doorsnede zijn. Volgens mij komen die gewoon van de Ikea vandaan, zal het eens vragen. Foto's volgen

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

ballonen met een diameter van 1 à 1.5mtr kan ik je wel leveren.

er onlangs zo 10 gehangen; is eens wat anders

Comment

• gaffer
        • Nov 2004
        • 118

heb ze bij extrema wel eens zien hangen,zaten er ook pro 400's in,zag er erg goed uit.
        Dus misschien ff bij extrema informeren.
        For our 15th anniversary, we’re bringing together a lineup that doesn’t just bridge the past and future of electronic music—it ignites it. A celebration this monumental demands a space that matches its ambition. Set against the backdrop of the now-iconic

Succes greetz gaffer.

Comment

• maarten_dever
          • Jun 2002
          • 150

inflatables ? makkelijk tot 5m diameter mogelijk en makkelijk te vervoeren.

Comment

• LJ Tom
            • Nov 2003
            • 202

theater, straattheater, entertainment, workshop, straatartiest, artiest, spektakel, acts, theatergroep, vuur, vuurshow, vuurspuwer, artist, theatre, fireshow, performance, street theatre, fire,

Is een van de mensen die bij extrama, hot kitchen, ect inflatables leveren....
            Groeten

Tom Venken

Comment

• R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

thnx, het worden denk idd inflatables, of latex balonnen, of crowdballs van PVC...in belgie zitten iig genoeg leveranciers...lijkt wel of dat een nationale hobby is daar, ballonknutselen...

Comment

• SpaceyDeeJ
                • Sep 2001
                • 876

[/offtopic]

Ik geloof dat ik die gasten al vaker rare dingen heb zien doen [8D][8D][}]

[ontopic]

tja, uhm, tis ook niet zo'n allerdaags vraagje natuurlijk []
                cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• R. den Ridder
                  • Sep 2000
                  • 1500

gaat het nu over mij, of die belgen... :-)

Comment

Working...