Nieuw discolicht dmx (Futurelight)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

De martin 918(575W gasontlading) zouw door de optiek een lichtopbrengst hebben van een 1.2kW gasontlading.
    Ik heb de test nooit uitgevoerd (heb spijtig genoeg geen 918) Ik heb ze wel al zien hangen maar dat is niet echt testen.

En als die futerlight de zelfde is(exacte kopie) als de Martin, zouw martin dan al niet in de rechtbank gezeten hebben?

nuja die 2 gobowielen zijn wel zeer leuk. nu nog CMY en het is af.
    exit night into LIGHT

Comment

• LJ Fransis-go
      • Jun 2005
      • 88

citaat:Geplaatst door stekelvarke

De martin 918(575W gasontlading) zouw door de optiek een lichtopbrengst hebben van een 1.2kW gasontlading.
      Ik heb de test nooit uitgevoerd (heb spijtig genoeg geen 918) Ik heb ze wel al zien hangen maar dat is niet echt testen.

En als die futerlight de zelfde is(exacte kopie) als de Martin, zouw martin dan al niet in de rechtbank gezeten hebben?

nuja die 2 gobowielen zijn wel zeer leuk. nu nog CMY en het is af.
      Colormixing is teveelvan het goede maar het zou een goed functie zijn voor de grote theater werk. En de disco merken ze toch niet of ze steeds dezelfde kleuren zien.

Colormixing heb ik trouwen niet nodig ik vervang de standaar kleuren voor de kleuren die ik nodig heb.

Ik wel eens weten als je de iris gebruikt op de 575 wordt het hele figuur kleiner tot je alleen een straaltje licht hebt of wordt het figuur gewoon hetzelfde en word het plaatje steeds kleiner. Is de iris niet hetzelfde als de focus.

Greetzzzz
      Het is een makkie met Mackie!

Comment

• Adverbo
        • Feb 2004
        • 60

LJ FRANSIS
        Weet jij wat een ROBE DJ SCAN is ? Blijkbaar niet, want een Aztek ROBE DJ SCAN heb ik nooit gezien !!!!!!!!!!
        Gelieve niet de mensen in de war brengen met onnozele namen vna merken en modellen ! Het is misschien de mode om bij alle chinese merken een bekende naam te gebruiken om de mensen in de war te brengen dus blijf maar attent op de namen en modellen.

Comment

• LJ Fransis-go
          • Jun 2005
          • 88

citaat:Geplaatst door Adverbo

LJ FRANSIS
          Weet jij wat een ROBE DJ SCAN is ? Blijkbaar niet, want een Aztek ROBE DJ SCAN heb ik nooit gezien !!!!!!!!!!
          Gelieve niet de mensen in de war brengen met onnozele namen vna merken en modellen ! Het is misschien de mode om bij alle chinese merken een bekende naam te gebruiken om de mensen in de war te brengen dus blijf maar attent op de namen en modellen.
          Volg de link maar

Daar staat duidelijk Aztek DJ Robo en het is een scan.

Greetzzz

Comment

• Basement-club
            • Mar 2005
            • 32

Aangezien de dj-robo hier al meerdere malen aan bod is gekomen post ik wat filmpjes van mijn 4 robo's gestuurd door een lite putter CX5. De programma's zijn verre van ideaal doordat de controller nog niet volledig is geprogd.

Comment

• DJ Thiago
              • Aug 2005
              • 44

Volgens mij is er een subtiel verschil tussen "Robe" en Robo...
              Het ene een merk, het andere een benaming.

Btw, wat vinden jullie van de scans/ de MH's en de colors van Robe ?
              Top of niet ?
              Te duur voor hetgene het is of niet...
              Duurzaamheid / aan te raden modellen ?

mvg Thiago
              Power is nothing without control

Comment

• stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

van robE kan ik enkel goeie dingen zeggen.
                zeker niet te duur voor wat het is.
                Erg goeie kwatiteit.
                Dus zeker aan te raden.
                Nuja de modellen. er zijn 3 modellen, de AT,XT,CT. Met elk hun eige budget en + punten.
                Maar als je wat meer over robe wilt praten kan je daar misschien een eigen toppic over aanmaken.
                exit night into LIGHT

Comment

• LJ Fransis-go
                  • Jun 2005
                  • 88

hey mensen.

ik ben weer terug van vakantie vandaar dat ik dit topic nog niet heb bijgehouden. ik heb nog een vraag (je) stel je neemt een 250 watt gasontladingslamp en een 575 watt gasontladingslamp, is het dan ook zo dat de 575 2 keer zo ver komt als de 250. voor het gemak neem ik maar de scanner van futurelight. de psc-250 pro scan en de psc-575 pro scan. en wat is eigenlijk de standaar wattage van een lamp (bijv. scan mh) van een prof. drive in show. kijk dan niet naar wat ze hebben maar wat de standaard lamp is voor intiligent licht.

Greetzzz

Comment

• stekelvarke
                    • Dec 2004
                    • 1062

Veel hangt af van de optiek. bv de nieuwe Martin Mac 250 krypton heeft beina evenveel lichtopbrengst als de wat oudere Martin Mac 500.
                    De standaard lamp van de meeste drive-inn's is toch wel meestal 250 MSD/250 MSD2.
                    Maar HTI 150 wil je toch ook eens tegenkomen.
                    exit night into LIGHT

Comment

• LJ Fransis-go
                      • Jun 2005
                      • 88

citaat:Geplaatst door stekelvarke

Veel hangt af van de optiek. bv de nieuwe Martin Mac 250 krypton heeft beina evenveel lichtopbrengst als de wat oudere Martin Mac 500.
                      De standaard lamp van de meeste drive-inn's is toch wel meestal 250 MSD/250 MSD2.
                      Maar HTI 150 wil je toch ook eens tegenkomen.
                      veel hangt van de optiek af. hebben de futurelight pro scan wel een goede optiek

Greetzz

Comment

Working...