hog2 pc gebruiken met wysiwyg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • strobo.
    • Jan 2004
    • 7

hog2 pc gebruiken met wysiwyg

ik heb dus altijd al wysiwyg (gekraakt) gebruikt samen met pc hog voor mijn show's te makke nu ik van computer verhuist ben haal ik trug wysiwyg van het net kraak die alles ok werkt als normaal maar nu kan ik hog 2 pc niet meer koppelen met wysiwyg .

kan mij iemand me helpen met dit probleem het is nogal dringent.

alvast bedankt
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

Oplossing: een legale versie van WYSIWYG verkrijgen. Krijg je alle support die je nodig hebt

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

inderdaad

is altijd slim om op het www te gaat zetten dat je software kraakt en daarna te vragen om hulp bij problemen

Comment

• strobo.
        • Jan 2004
        • 7

klopt maar heb er geen geld voor dus en ik ben ni de eerst die zo wysiwyg gebruik ze maar gerust

Comment

• mennobroere
          • Apr 2003
          • 89

Dank je wel Strobo.[}]

Ik zit met precies dezelfde vraag, alleen gebruik ik in tegenstelling van jou WEL de legale versie. Een antwoord op mijn vraag zal ik nooit krijgen omdat dit forum (met alle respect) geen hulp voor wil verlenen aan mensen met illegale software. Ik hoop dat iemand me de oplossing van dit probleem nog wil mailen.

Greetz Menno

Slotje?

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

citaat:Geplaatst door mennobroere

Dank je wel Strobo.[}]

Ik zit met precies dezelfde vraag, alleen gebruik ik in tegenstelling van jou WEL de legale versie. Een antwoord op mijn vraag zal ik nooit krijgen omdat dit forum (met alle respect) geen hulp voor wil verlenen aan mensen met illegale software. Ik hoop dat iemand me de oplossing van dit probleem nog wil mailen.

Greetz Menno

Slotje?
            Vreemd dat jij nooit een antwoord zal krijgen... aangezien jij recht hebt op support ALS je een legale versie hebt.

Nu ja, een tip... het probleem ligt bij hogPC en niet bij Cast. En dat konden ze jullie netjes vertellen bij Castlighting. Aan jullie verder om het nodige te doen!

Een slotje om de bovenvermelde reden.
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...