Hoe werkt DMX??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stefan90kauw
    • Jun 2005
    • 189

Hoe werkt DMX??

hoi,

me eerste post

uhm ik ben nog 15 maar ik wil me eigen lichtsetje hebben.
    en jah via DMX omdat het iets goedkoper is en omdat het heel wat kabel werk scheelt. aan gezien ik daar geen ruimte voor heb.
    het is vooral voor me kamer dus ik had besloten om par36 punt spots erop te zetten.
    [:I]

maar ik heb eens uitgebreid zitten kijken naar hoe het zou kunnen werken. Wel ben ik erachter gekomen dat je een controller en een dimmerpack nodig hebt. + lampen uiteraard.. maar daar gaar het nu niet om.

wie oh wie kan mij uitleggen hoe DMX werkt.

p.s. Ik heb de zoek functie gebruikt maar daar kwam 76 of wat minder pagina's uit. ik ben een beetje lui en had dus geen zin om al die pagina's te doorzoeken [:I][:I]

greetz...
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Ik zou dat toch maar wel doen want je leert er super veel van! Ik neem aan dat je vakantie hebt dus als je er een dag voor gaat zitten de belangrijkste dingen opschrijft dan kom je al een heel eind.

groeten

floris

Comment

• stefan90kauw
      • Jun 2005
      • 189

Maar waar ken ik alle informatie vinden dan. Dan kan ik die uitprinten en goed doorlezen en belangrijke punten opschrijven idd.

en dan... Sparen.

ik kan pas na de vakantie gaan uitgeven want we gaan nog naar italie en van me ma moest ik sparen voor italie.

nou wee zij niet dat ik niet zoveel proberr uit te geven []

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Welkom op het forum,

Maar,
        Zoals jezelf al aangeeft... de zoekfunctie levert een schat aan informatie op!
        Toch maar even de moeite doen om enkele pagina's door te nemen.
        Verder hebben we ook een FAQ hier op het forum. Ook met de info daar kan je al een heel stuk verder!
        De FAQ vindt je als een apart forumdeel

Succes!
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...