Lowlands 2005

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

    #16
    hahaha, daar heb je zeker gelijk in! Nu is het wel zo dat er niet af en toe wat word uitgezonden, er liep ook een live stream op het I-net en er komt een dvd van.
    oleole ik heb EV :)

    Comment

    • MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

      #17
      Show is volgens mij zowiezo in eerste instantie voor de bezoeker/kijker. Dat iemand van de crew toevallig last heeft van stroboscopen in dit geval is gewoon jammer, maar het risico van het vak volgens mij (zonnebril op zak de volgende keer???)

      Comment

      • MSSS
        • Jul 2003
        • 365

        #18
        Ja idd die neem ik de volgende keer zeker mee! Opzich is het ook niet erg als je er last van hebt maar als ze er bijna de hele act mee aan het stoeien zijn word het irritant.
        oleole ik heb EV :)

        Comment

        • kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

          #19
          Was het in de Bravo? Dan had je gewoon even aan me moeten komen vragen of het uit kon. Niet dat ik het had gedaan, maar dan hadden we ff een praatje kunnen maken. Ik had als tech niet echt veel te doen.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

          Comment

          • MSSS
            • Jul 2003
            • 365

            #20
            hehe, ja was in de bravo. komt ie nu mee, als ik dat had geweten dan was ik zkr even langs gekomen!
            oleole ik heb EV :)

            Comment

            • jesperspier
              • Aug 2005
              • 5

              #21
              Hai, Ik lees hier dat sommige mensen het jammer vonden dat er veel dezelfde bewegingen enzo gebuikt werden...
              Ik heb Zelf op Lowlands een show gedaan en geef even uitleg waarom:

              Ik stond in de JULIET tent. Daar had lowlands tussen elke voorstelling (wel helemaal) 15min gepland (eigenlijk meer maar je weet hoe het loopt) waarin je dus je show even moet programeren... laat het zo zijn dat je maar 10min omdat 5min van tevoren het publiek al weer binnen komt...
              ene in 10min kan je niet alles overnieuw programeren

              Dus wat respect graag[] We hebben ons best gedaan

              Comment

              • stekelvarke
                • Dec 2004
                • 1062

                #22
                Dan had je even de dag ervoor in de trailer van tenfeet moeten gaan zitten [:P]
                Maar ik begrijp het wel hoor
                exit night into LIGHT

                Comment

                • William
                  • Oct 2002
                  • 233

                  #23
                  citaat:Geplaatst door stekelvarke

                  Dan had je even de dag ervoor in de trailer van tenfeet moeten gaan zitten [:P]
                  Maar ik begrijp het wel hoor
                  citaat:Ook stond de trailer van Tenfeet weer onsite achter de Alpha voor de nodige Wysiwyg behoefte van de bezoekende LD's. 2 Wysiwyg systemen voor de Alpha en Grolsch tent
                  hij stond in juliet[)]
                  V*L...........punt

                  Comment

                  • Thijsch
                    • Feb 2005
                    • 45

                    #24
                    De lima en Bravo (heb ik de juiste voor me?) vond ik de mooiste twee tenten. De Alpha is ieder jaar hetzelfde en het idee daar is een beetje van "laten we zo veel mogelijk heads en atomics ophangen dan wordt het wel vet" terwijl het bij lima en bravo met een minimum aan bewegend licht juist veel mooier werd. Daar zat echt creativiteit in. Het was gewoon echt een mooi plaatje wat ze in die 2 tenten neer hebben gezet! Complimenten voor de ontwerper.

                    Comment

                    • Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

                      #25
                      Ik denk dat de Alpha ook erg veel rekening moet houden met de ingeleverde riders van de acts die daar staan. Als vanzelf heb je dan als ontwerper wat minder speelruimte om een hoop creatieve dingen te gaan doen. De act vragen allemaal een ander plaatje, andere koppen en speciaaltjes en je moet daar de beste tussenweg in zoeken. Om tot een ontwerp te komen waar iedereen 100% tevreden mee is is al redelijk creatief.

                      Comment

                      • Wysirik
                        • Feb 2002
                        • 97

                        #26
                        citaat:Geplaatst door Thijsch

                        De lima en Bravo (heb ik de juiste voor me?) vond ik de mooiste twee tenten. De Alpha is ieder jaar hetzelfde en het idee daar is een beetje van "laten we zo veel mogelijk heads en atomics ophangen dan wordt het wel vet" terwijl het bij lima en bravo met een minimum aan bewegend licht juist veel mooier werd. Daar zat echt creativiteit in. Het was gewoon echt een mooi plaatje wat ze in die 2 tenten neer hebben gezet! Complimenten voor de ontwerper.
                        Dit jaar hebben ze in de Alpha voor het eerst een groot StageCo ground support neergezet met genoeg H-Spanten erin zodat elke bezoekende afsluitende act zijn licht en trussing kwijt kon. Daartussen hangen gewoon 3 rechte trussjes voor de andere bands. Veel bands hadden niet zoveel dakspul mee, maar vloerspul en doeken. Dit jaar is al het licht van Flashlight in de Alpha op 1 Hog2 gedraaid terwijl er altijd 2 aparte tafels stonden.

                        Rik

                        Comment

                        • ljmartijnw
                          • Apr 2004
                          • 133

                          #27
                          tsja ook op lowlands worden de bezuinigingen steeds verder doorgevoerd. Vond het bewegend licht in de alpha erg weinig in vergelijking tot voorgaande jaren, maar het was altijd nog leuk om te zien wat eruit werd gehaald.
                          Ik stond zelf als LJ in de Essent Awards stage, net naast de alpha. Leuk klein podiumpje, maar had het wel druk. Zeer leuk weekend gehad.
                          Down Under.

                          Comment

                          • stekelvarke
                            • Dec 2004
                            • 1062

                            #28
                            Het kan natuurlijk dat er bezuinigd wordt.
                            Maar je hebt niet steeds wapperlampen nodig voor een mooie schow.
                            Versta me niet verkeerd, moving heads zijn natuurlijk een mooie uitvinding (misschien wel 1 van de mooise in de licht wereld)
                            Maar het gaat er niet om de aantallen bewegend dat je neerzet, het gaat om het totaalbeeld en het gebruik en de plaatsing van de heads.
                            exit night into LIGHT

                            Comment

                            Working...