galaxy 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

het stond zo te zien wel in de handlijding, maar darom moet er ook niet steeds RTFP geroepen worden.
    exit night into LIGHT

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Ok, mijn lontje was vannacht wat kort.
      Aan de andere kant BLIJFT mijn punt dat er wel DEGELIJK in de handleiding de vraag van jou
      citaat:Weet imand op welke manier ik dat ding op muziek kan laten reageren?
      DUIDELIJK wordt beantwoord. Dat had je dus zelf ook kunnen vinden door eerst de handleiding te lezen (afgaande op je reactie heb je dus eerst in het menu zitten sjoemelen alvorens de manual te lezen; maar OK dat doen we allemaal wel eens; als het niet lukt gaan we eerst kijken in de handleiding en als we het dan niet vinden gaan we pas anderen lastig vallen. Dit is de logische volgorde.).
      Op dit forum zitten echt heel lieve mensen die soms zelfs op de stomste vragen een antwoord willen geven maar ik denk toch dat de meesten het aangenaam vinden dat de vraagsteller zelf ook eerst een beetje zijn huiswerk heeft gemaakt. Zie het als een vorm van respect voor de vele professionals die niet verplicht zijn om op alle vragen te antwoorden en zich heus niet zitten te vervelen maar die toch elke dag weer hun rijke ervaring met iedereen willen delen.
      Een beetje "samenwerking" (dus: aan beide kanten een beetje moeite) maakt de wereld direct een stuk leuker voor iedereen.
      (oeps, nu is mijn lontje wel errug lang ineens)
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• hmrik
        • Aug 2005
        • 3

Misschien heb ik de vraag een beetje fout gesteld hiervoor en
        zal ik mij verbeteren:

Graag had ik nog geweten:

=> Welk geluidssignaal er naar de sound ingang moet[?]
        => Is dit audio of luidsprekerniveau[?]

Reacties nogsteeds welkom & bedankt alvast!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

citaat:Geplaatst door hmrik

Misschien heb ik de vraag een beetje fout gesteld hiervoor en
          zal ik mij verbeteren:

Graag had ik nog geweten:

=> Welk geluidssignaal er naar de sound ingang moet[?]
          => Is dit audio of luidsprekerniveau[?]

Reacties nogsteeds welkom & bedankt alvast!
          Het zal geenszins speakersignaal zijn. Waarschijnlijk gewoon een line-signaal (dus zelfde niveau als wat er uit je cd-spelers en je mixer komt).

Comment

Working...