morningstar lighting ct-201 dmx probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • enlightment
    • Sep 2005
    • 2

morningstar lighting ct-201 dmx probleem

ik krijg het maar niet voor elkaar om de morningstar lighting ct-201 led controller dmx aan te sturen met lightjockey. Hij krijgt alleen af en toe een signaaltje door als andere cue's lopen! ik heb de refresh rate op 22hz of 12hz maar werkt ook niet. Nu heb ik ook geprobeert met een gedraaide fase en nu krijg ik wel meer signaal.....hij blijft op het laatste programma met de hoogste sp (is toch speed?) vreemd... als ik nu een cue draai doet hij ook allemaal rare dingen (meer dan zonder de gedraaide fase). Wat ik me ook afvraag of je hier een bepaalde profile voor nodig hebt of dat het met een generic twee of vier kanaals ook moet werken...ja toch? Ik neem aan dat die gedraaide fase niet nodig zal zijn dit draait het signaal gewoon om toch? vandaar datie niet uit maar op z'n hoogste waarden aan staat. Heeft iemand ervaring met dit probleem?
  • Gerrit Hurkens
    • Dec 2000
    • 252

Ik weet dat bij mijn Enttec dongle in combinatie met de chamsys software, ik de software op reduced rate moet zetten om een goed signaal op de lijn te krijgen. Reduced rate is volgens mij de frequentie van de verversing van het signaal.

Misschien heeft LJ die optie ook?
    \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• tijn
      • Oct 2003
      • 184

Ik heb hem ook geprobeerd met mijn Enttec dongle en Chamsys, maar ik krijg ook bij reduced rate dezelfde verschijnselen. Wat voor tubes gebruiken jullie erbij en zijn deze misschien ook met een andere controller aan te sturen?

Comment

• enlightment
        • Sep 2005
        • 2

bij LJ kun je 44 22 en 12 hz kiezen maar alle refresh rates werken niet echter krijg ik bij 44 hz helemaal geen signaal/reactie. Wij gebruiken de Led rainbow tube model: ldr-d50 (ip44) deze hebben hun eigen voeding en hebben geen boosters nodig. Zijn die met andere controllers aan te sturen? Tnx voor de reacties

Comment

Working...