fader stuk van Showtec Showmaster 48

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beldog
    • May 2004
    • 140

fader stuk van Showtec Showmaster 48

Ik heb een showmaster 48 aangeschaft in tweedehands. Toestel wordt gebruikt om parren aan te sturen op t4 dmx barren. Het toestel heeft een kapotte fader. Kan ik zo'n fadertje gewoon bij een elektro/elektronicazaak halen of is dit echt iets speciaals? De flashbutton van dit kanaal werkt nog, het is gewoon het knopje dat eruit gebroken is.
  • VERVALLEN

doe 'm binnen bij een zaak waar ze deze verkopen. best zelf niet aan beginnen prutsen.

Waar heb je 'm gekocht?

Comment

• discomidway
      • May 2005
      • 140

Mwa aan zon ding kun jeje eigen nog wel wagen als het nou een grand ma was zou ik zeggen ja breng hem ff weg. maar die faders kun je idd gewoon bij een showtec boer bestellen.
      kijk anders ff op de site van highlite ofzo is da :S

Comment

• flurk
        • May 2003
        • 409

De faders zijn eigenlijk makkelijk zelf te vervangen.Wel wat prutswerk.Maar je kan ze enkel vinden bij verkopers van Showtec/JB System/Botex.In de gewone electronicazaak kan je ze niet vinden (in Belgie toch niet).

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

kun je zeker wel zelf vervangen. Heb het al eens gedaan bij een showtec dc4. Dat zijn gewoon dezelfde faders. Ik kreeg ze alleen niet los van de print. Heb ze er toen gewoon echt af moeten knippen. Dan de tin vervarmen en dan met een tang eraf trekken. Maar eens dit gebeurt is het echt gemakkelijk om het nieuwe fadertje erin te zetten.

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Terug naar je leverancier, die heeft de juiste contacten om de juiste fader aan te leveren, heb je zelf geen id hoe dat moet: Lekker laten doen!

Hen je geen leverancier: verkoop@licht-geluid.nl

slotje door modje
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...