SM 1612 die vastloopt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • extremebottens
    • Mar 2006
    • 153

De reparatie heeft iets langer geduurd dan gepland, maar ik heb zojuist een mailtje ontvangen dat hij verzonden is. Hij zal dus wel vandaag of morgen bezorgd worden.

Ter informatie,
    => Werkzaamheden : vervangen; IC HY6264A - Garantie
    En heb je hem al terug? en is het probleem nu verholpen?

Groetjes,

Martin Ottens

Comment

• Rule
      • Jan 2002
      • 16

Ben nog tijd aan het zoeken om te gaan testen.

Heb de scans en de laptopsturing tijdelijk verhuurd dus is een beetje lastig om nou te testen. Zodra ik meer weet laat ik het horen

Comment

• Rookie
        • Nov 2004
        • 104

Heb dergelijk probleem ook wel eens mee gemaakt met de sm1612. Werk ook niet meer zo graag met het beestje niet alleen hierdoor maar vooral om dat je in je scenes steeds kleur gobo moet meegeven. Werk liever met alles apart(move,gobo,color) en dit is toch niet mogelijk he ?

Grtz
        Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Originally posted by Rookie
          Werk liever met alles apart(move,gobo,color) en dit is toch niet mogelijk he ?
          Dat is inderdaad niet mogelijk
          exit night into LIGHT

Comment

• Spekkie
            • Dec 2005
            • 41

Idd, vorig weekend nog 3 keer gebeurt op een avond, het valt me op dat dit gebeurt bij te snelle handelingen
            Beter een halve signature...

Comment

• Rule
              • Jan 2002
              • 16

Heb inmiddels wat tijd gehad om te controleren of het probleem opgelost is. Tot op heden is de unit nog niet vastgelopen en heb ik nog niks gemerkt van de problemen die zich voorheen voordeden. Hierbij moet ik wel vermelden dat ik in totaal maar 45 minuten getest heb. Waarbij ik continu heb geschakeld tussen chases en scenes in de auto mode. Ook de overwrite (of zoiets) functie heb ik enkele malen gebruikt.

Voor zover ik nu kan beoordelen is het probleem opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan zal ik er zsm op terugkomen, maar ik verwacht deze unit voorlopig niet vaak meer te gebruiken omdat ik tegenwoordig met freestyler werk.

Comment

• WinterS
                • Jun 2006
                • 102

zoals nogal gezegt in dit topic: de SM1612 heeft idd een productiefout / software fout. Ik heb de mijne binnen gedaan en 2 weken later had ik hem terug zonder deze bug... ze blijken dit probleem in de fabriek dus al te kennen

had wel een vervang toestel gekregen...
                "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• dj foqing
                  • Feb 2008
                  • 2

dus als ik nu een sm 1612 ga kopen kan ik hem dan niet beter meteen testen en terugsturen als ik een goeie wil?

Comment

• laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

Aangezien dit topic nu al twee jaar oud is bijna zou ik zeggen: de fout zal er al wel uit zijn
                    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• JustME125
                      • Jun 2006
                      • 297

Originally posted by laserguy
                      Aangezien dit topic nu al twee jaar oud is bijna zou ik zeggen: de fout zal er al wel uit zijn
                      Lijkt me wel hè
                      Correct me if I'm wrong

Comment

Working...