theater tafeltje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • elmer
    • Jul 2003
    • 139

theater tafeltje

wat is nou een fijn tafeltje om mee te toeren in Nederland?

ik zat zelf te denken aan een hog1000 ofzo
  • Vervallen

ligt er aan wat je je ermee gaat doen. Wat bedoel je met toeren(touren)?

Hoe groot is je zaal, wat ga je aansturen (conventineel of intellegent) wat is je budget? Hoe groot is je auto om dat ding te vervoeren etc., etc., etc.

Comment

• elmer
      • Jul 2003
      • 139

het zijn verschillende theaters in nederland
      en ga er een boel conv + wat automaten mee aansturen

mijn auto is een trailer

budget niet van belang huurprijs een €250-400,- per dag

Comment

• Vervallen

wat is een boel? 1000 of 10 spots? Misschien par's
        Welke theaters? Iets als het Appel theather of meer zoiets als het Beatrix Theater.
        Automaten? Colamachines, rookmachines, hazers, scanners, movingheads?
        Huurprijs? Als je gaat huren, denk ik dat je niet voor elke klus naar de andere kant van NL wil rijden. Dus zul je meerdere optie's moeten nemen. Want niet elk bedrijf heeft zomaar elke tafel in de verhuur of beschikbaar.

Als je niet specifiek kunt aangeven wat je wilt, zul je dit eerst moeten bedenken. Voordat je nog meer onzinnige en incomplete antwoorden geeft.

Er namelijk nogal wat te verkrijgen op deze markt. UIteenlopend van een showtec tafel tot een MA Lightcontroller

Comment

• elmer
          • Jul 2003
          • 139

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

wat is een boel? 1000 of 10 spots? Misschien par's
          Welke theaters? Iets als het Appel theather of meer zoiets als het Beatrix Theater.
          Automaten? Colamachines, rookmachines, hazers, scanners, movingheads?
          Huurprijs? Als je gaat huren, denk ik dat je niet voor elke klus naar de andere kant van NL wil rijden. Dus zul je meerdere optie's moeten nemen. Want niet elk bedrijf heeft zomaar elke tafel in de verhuur of beschikbaar.

Als je niet specifiek kunt aangeven wat je wilt, zul je dit eerst moeten bedenken. Voordat je nog meer onzinnige en incomplete antwoorden geeft.

Er namelijk nogal wat te verkrijgen op deze markt. UIteenlopend van een showtec tafel tot een MA Lightcontroller

blablabla

zal toch nog maar even je blablabla beantwoorden

het zal gaan om een 100lampekes varierend van pc's parren en profieltjes, verder waarschijnlijk een aantal V*L 1000's geen smoor

en ik wil het tafeltje huren voor een long term rental! dus ene keer halen 3maand later retour

en zoals ik al zei ik zat te denken in de richting van een hog 1000
          maar een ander iets mag ook! het gaat me vooral om easy acces en makkelijk stappen door te drukken zijn.

Comment

• Vervallen

Als je het toch blablabla vindt en je denkt dat je er zoveel verstand van hebt. Waarom stel je dan hier je vragen?

Maar ik wens je veel succes. Misschien dat iemand anders nog wel de zin heeft elmer te helpen met de juiste keuze.

Comment

• elmer
              • Jul 2003
              • 139

oh vast wel, daar zijn er genoeg van!! dus daar hoef ik niet bang voor te zijn!

Comment

• DeMennooos
                • Aug 2000
                • 1416

Al gedacht aan een Chamsys MQ100 of MQ200?

Easy access heeft deze zeker. Zowel via de Touchscreen als via de electronisch gelabelde faders.

Handig stappen doordrukken en cue's / cue stacks maken heeft deze ook.

voor meer informatie http://www.chamsys.nl
                Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Bij deze oproep om DEFTIG te antwoorden.
                  Elmer haalt nu duidelijke behoeften aan en weet goed waarmee hij bezig is, laat dat duidelijk zijn.

Ik zou eveneens denken richting hog. Tikt aardig weg en door je pallets goed te gebruiken, is snel aanpassen aan andere locaties geen enkel probleem.

En Elmer... wanneer gaan we die pintjes drinken?
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• DeMennooos
                    • Aug 2000
                    • 1416

Hmm, Axs wanneer gaan we nou die Whiskey drinken?

Mogen ook pinten zijn en neem Elmer dan gezellig mee
                    Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• elmer
                      • Jul 2003
                      • 139

ja dat weet ik ook niet wanneer ben jij in het "Antwerpse"

ja een hog 1000 ofzo! dat lijkt mij ook wel makkelijk. Het zullen waarschijnlijk een 800 cues zijn.

weet jij wat voor profielen Phlippo heeft? hebben die ook ETC's? dat vindt ik altijd wel fijne dingen.

Comment

• elmer
                        • Jul 2003
                        • 139

@the Mennoos: wie heeft die tafeltjes in de verhuur? enig idee ook van prijzen? hoeveel cues passen erin?

Comment

• G-LiTe
                          • Apr 2004
                          • 196

Ik ken er die zeker ETC profielen in de verhuur hebben, en ook VL1000's en ook Hog II of Hog 1000

Is dit nu een reclameblok? [)]

Greetz.

G'ke

@Elmer, als je geinteresseerd bent voor contact, let me know.
                          Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• Martijn de Groot
                            • Mar 2005
                            • 189

Klinkt absoluut goed die Hog 1000, kan ook een 500 zijn (tegenwoordig 2 lijnen dmx), heeft alleen de helft minder playback-faders. Als je alles behoorlijk programmeert en niet teveel met de hand bij wil schuiven denk ik dat je daarmee een leuke tour tegemoet gaat. Bedenk eventueel dat je de pallets ook een tijd mee kan geven en deze dus ook als "faders" te gebruiken zijn. In de ene pallet stuur je je channels naar vol, in de volgende pallet dezelfde channels naar nul. Kijk nog wel even goed naar de verschillen tussen een Jands Hog en een High End Hog, bepaal dan je keuze. Veel plezier op je tour.
                            Martijn de Groot (Product & Application engineer Lightco)
                            wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

• ralph
                              Banned
                              • Aug 2000
                              • 2649

In het verlengde van de reeds aangehaaldde keuzemogelijkheden ( waarbij alleen het noemen van de chamsys mij bevreemd, is immers een volledig nieuw product op de markt, zou ik vanaf blijven bij iets kwetsbaars als een theatertour, net zozeer als van een wholehog3...)
                              wil ik je adviseren om zeker niet de GMA light uit te sluiten, evenals de sparktop.
                              In veel NL theaters kom je comuplite tegen, altijd hendie een backupje.
                              Ook over de GMA wil ik wienig kwijt, die heeft zichzelf al meer dan bewezen.

Comment

Working...