@Elmer ik heb je net de info gemaild
theater tafeltje
Collapse
X
-
-
Ik vind hem vrij makkelijk onder de knie te krijgen. Logica zit er zeker in en geen op en neer geskip tussen bergen verschillende schermen. Vrij gemakkelijk via de direct access buttons en encoder wielen je schermem selecteren en je aanpassingen maken.
Idem voor het bijwerken van de cues en cuestacks.
Wat ik daarnaast ook prettig vind is dat je voor een in verhouding lage prijs een backup hebt als je de PC wing aan een laptop hangt.
Zolang het maar geen Johnny Walker is vind ik het prima []
Greetz,
DeMennooos
Stagehands are the infantry of show businessComment
-
@DeMennoos
Dit gaat over de Chamsys?
Wij zitten nog te dubben tussen Grandma Ultra Light en de Chamsys.
Gebruiken nu nog MA Scancommander en lightcommander 24-6, lopen beide over (meer dan vol) en zoeken hiervoor goed alternatief.
gr. Herman________________________
Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.Comment
-
Ik heb voor ervaringen met Chamsys een apart voorlopig 'sticky' topic gemaakt.
Het is altijd handiger om alle informatie samen in 1 topic te hebben, zoals we in het verleden al hebben gedaan voor andere desks/sturingen.
PS: degenen die mij kennen... zou whiskey een optie voor mij zijn?If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Hoi Elmer,
Een detail maar wel iets om mee te nemen in je beslissing misschien: als je van plan bent om in de zaal te gaan zitten met je console (dus niet in de regie cabine) hou er dan wel rekening mee dat de Hog1000 een behoorlijk grote tafel is - puur fysiek / qua formaat van de behuizing bedoel ik.
Vaak is men er blij mee als de techniek niet in de zaal zit (voor licht zeker haalbaar - vooral geluid is hier recent nog discussie over geweest) of in ieder geval zo min mogelijk stoelen gebruikt die anders verkocht zouden kunnen worden.
Als je de extra faders en pallette buttons dus niet nodig hebt dan zou ik eerder naar een Hog500 kijken, die is wat compacter.
Wil net als Ralph aanraden om ook eens naar de SparkTOP te kijken, lekker compact en werkt ook op basis van pallettes die je voor elk nieuw theater eenvoudig aan kunt passen. Plus dat er idd. in vele theaters een backup aanwezig zal zijn mocht je die nodig hebben. Een overzichtelijk aantal wappers is er goed mee aan te sturen al is het een minder krachtige wappertafel dan een Hog of GMA.
LuxProDeo
Comment
-
ADB Mentor als theatertafel, draaien toch mooi aantal theatertourtjes op (oa ook met VL1000). Zeker als je vaak materiaal van theaterzelf gebruikt zitten hier wel aantal functies op die erg handig zijn.
Over die ETC's Yves zit hier ook op het forum.
Persoonlijk zou ik ook Hog1000 kiezen, maar moet je er wel ergens mooi longterm contract voor kunnen maken.
En anders is GMA ook nog wel optie, als deze in de buurt te verkrijgen is.
Laat weten wat het geworden is.Life is a freakshow, I just do the lightingComment
-
Er zijn eigenlijk veel opties. Iets wat ook kan meespelen in de keuze zijn egin ervaringen en/of trainingen.
Ik kies liever een tafel die ik ken en waarvan ik alle trukjes enz. van ken dan een compleet nieuwe tafel waarop je jezelf nog moet inwerken.exit night into LIGHTComment
-
citaat:Geplaatst door elmer
maar sta altijd erg open voor nieuwe dingen!! anders blijf je bij hetzelfde niveau he!!
Ook kan je naast hog eens naar de Compulite tafels kijken, ik heb zelf mn oog laten vallen op de nieuwe Vector (orange) maar ik heb er spijtig genoeg geen ervaring mee. Misschien dat anderen hier meer over kwijt kunnen.exit night into LIGHTComment
Comment