Stinger laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

Stinger laser

beste forum lezers,

ik heb sinds vandaag een groen 80mW stinger laser gekocht (tweedehands). Nu heb ik de handleiding gedownload , en jaja zelfs gelezen ook!

als ik de laser aansluit op een DMX controller an ik alles gewoon regelen zoals het hoort. Wil ik hem sound-to light (jaja gebruiken we ook nog welis ) dan gaat hij flink tekeer(= diverse figuren lopen) als er geen geluid is!!!! Zodra ik er geluid bij zet, doet hij niks meer,en blijft hij hangen op het figuurtje waar die is zeg maar.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen???
    p.s. dit gebeurt bij 909.

• dj ramses
    • Oct 2008
    • 29

Originally posted by Xtreme18
    beste forum lezers,

ik heb sinds vandaag een groen 80mW stinger laser gekocht (tweedehands). Nu heb ik de handleiding gedownload , en jaja zelfs gelezen ook!

als ik de laser aansluit op een DMX controller an ik alles gewoon regelen zoals het hoort. Wil ik hem sound-to light (jaja gebruiken we ook nog welis ) dan gaat hij flink tekeer(= diverse figuren lopen) als er geen geluid is!!!! Zodra ik er geluid bij zet, doet hij niks meer,en blijft hij hangen op het figuurtje waar die is zeg maar.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen???
    p.s. dit gebeurt bij 909.

ik heb laast een een partij lasers op gekocht, en daar zit denk k een stinger laserstar bij,
    ik weet niet hoe ik die moet besturen er zit een vga aansluiting aan de achterkant.
    heeft u meschien de zelfde ?

mvg ramses

Comment

• ultrakiller
      • Nov 2008
      • 67

misschien ilda ?

Comment

Working...