space beam set van showtec afstands bediening

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

space beam set van showtec afstands bediening

ik ben zo handig geweest om een bedrijf op de Disco beurs niet te controleren en dan naaien ze je!

Aukes theatertechniek BV heeft me een spacebeam set verkocht.

maar zo als op het label stond was die compleet. helaas niet dus

dus zit er geen afstand bediening bij en kabels
    maar ze reageren natuurlijk niet op mail dus ja.

kabels maak ik me niet zo druk om. maar zonder afstands bediening gaat die alleen in test mode.

wie o wie weet wat er in die afstands bediening zit en op welke pennen van de 3 polige XLR het zit.

bijvoorbaad dank

groetjes,
    Bas
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Je weet dat iets incompleet is, het staat er op. Dan achteraf roepen dat je genaaid wordt dat is hetzewlfde als naar de hoeren gaan en thuiskomen met een druiper: had je maar beter op moeten letten!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

sorry hoor dat vind ik van de moderator een beetje lullige opmerking !

Als dat bedrijf eerlijk had gezegd bij de verkoop wat er ontbrak dan had de koper zijn beslissing kunnen nemen.

Ook van de verkoper had de vraag kunnen zijn wat er niet compleet was.

Is die wel geweest dan heeft de verkoper gelogen bij de verkoop en vindt ik het oplichterij.

Zo zie je maar weer dat het niet altijd via internet mensen opgelicht worden.

Moet wel zeggen dat de koper een beetje dom is geweest om het van te voren alles te testen maar dat zal mss op die lokatie moeilijk geweest zijn.

Als de verkoper een beetje professioneel is had ie gewoon kunnen reageren op de mailtjes die hij ontvangen heeft.

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Bovendien zijn verkopers altijd verplicht mankementen te laten zien of te vertellen welke het zijn. Je zou dit product dus terug kunnen brengen zonder eenige kosten.

Maar ik ben er wel mee eens, dat als er stond dat het product niet compleet was, dat je dit even moet controleren.
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• Rieske
          • Aug 2002
          • 544

citaat:Geplaatst door moderator

... hetzewlfde als naar de hoeren gaan en thuiskomen met een druiper: had je maar beter op moeten letten!
          Een dergelijke lompe opmerking hoort niet op een forum thuis en zeker niet van een moderator... [V] Ik valt trouwens toch al op dat de toonzetting van moderators steeds botter en minder tactvoller wordt; Heren geef het goede voorbeeld !

Life is what you make it

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

sorry zins opbouw te snel getypt,

er stond op het label wat der op stond:

complete spacebeam set 4 stuk €130

dus niet incomplete set!
            groetjes,
            Bas

Comment

• BAJ productions
              • Jul 2003
              • 587

maar daar gaat het helemaal eigenlijk niet om, want jullie lazen de zin niet. ik vertelde wat er was gebeurt en vervolgens wat ik nodig had.

wat ik dus zoek is iemand die weet wat er in de afstands bediening zit en hoe het zit?

groetjes,
              Bas

Comment

• JeroenVDV
                • Mar 2004
                • 963

Space beams (en andere gelijke modellen) hebben alleen een een black-out knop op de controller. Heb je niet echt veel aan. Gewoon XLR-lijnen tussen de fixtures gooien, en ze gaan music-controlled. Werkt prima zonder remote.
                Creating shows beyond Imagination

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

toppie man daar heb ik wat aan. werkt ook nog.
                  groetjes,
                  Bas

Comment

Working...