Hungaroflash T-light

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

Hungaroflash T-light

Power consumption: min.: 63 A (C or D type)

Wat voor ziekelijke strobe is dit, als ie minimaal 63A nodig heeft en 350A trekt bij 5 sec? [:0]

Was aan het kijken naar een nieuwe strobe voor m'n drive-in, en de Atomic vind ik niks, dus dacht ik aan Hungaro. Maar dit gevalletje is toch net iets teveel voor de drive-in denk ik.

Alhoewel het wel leuk zou staan op de rider: min. 63A benodigd.
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

idd beetje ziekelijk jah 85000 watt pff
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Heb 'm tot nu toe nog nergens gezien en is toch al even uit. Maar vraag me toch inderdaad af waar je dit zou gebruiken, misschien leuk om bij Sensation eens aan de ArenA ring te hangen ofzo

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

wat kost zon speeltje?
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• od
          • Feb 2004
          • 138

aed-rent heeft er zo eentje

Comment

• LichtNichtje
            • Nov 2004
            • 220

Hingen er ook zo niet een in de vroegere Zillion?

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door LichtNichtje

Hingen er ook zo niet een in de vroegere Zillion?
              Neen, zo lang zijn deze nog niet uit hoor! Ik denk nu ongeveer een 9 tal maanden.
              Zillion waren quasars denk ik.

Comment

• cornedure
                • Jul 2002
                • 230

citaat:... en de Atomic vind ik niks ...
                Kan je daar een beetje uitleg bij verschaffen? Wat vind je slecht aan de Atomic? Te weinig output? Bedrijfszekerheid? Of de blinderfunctie die maar op 50/60 Hz draait?

Ik geef deze nonsensantwoorden al op voorhand opdat je ze niet zou kunnen gebruiken.

Ik ben uitermate tevreden over de Martin Atomic. Heb vroeger nog gewerkt met Diversitronics 3000 DMX strobes, en die geven veel minder output in vergelijking met de Atomic's. Vooral het ontbreken van een downtime is heel handig.

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Ik citeer een reactie van mij op een ander forum over de Atomic:

citaat:Mijn gebruikservaring ermee is groot genoeg om te zeggen dat ik hem niks vind. Ik heb 'm tijdens een aantal shows gebruikt en ook op andere shows mogen bewonderen. Afgelopen klus was toch wel het toppunt omdat dat de ultieme test was.

Hingen 2 van deze atomic's in een zaal, achter op het podium, hoogte van 5 meter ongeveer waar ze hingen. Allebei hetzelfde dmx adres, dus mag je verwachten dat ze allebei wel synchroon lopen zogauw je de schuif omhoog zet. Forget it, synchroon lopen ze niet.

3000 watt? Geloof ik never nooit, ik durf hem naast mijn 1500 watter te hangen en te kijken hoeveel het scheelt, maar deze atomic heeft nooit het dubbele.

Blinder functie, stelt ook werkelijk geen hol voor. Na niet zo gek veel seconden valt de helft van de blinder al weg, omdat ie anders te warm wordt. Zet je de intensiteit wat lager, dan houd ie het iets langer vol maar ideaal is het absoluut niet.

De prijs, is naar mijn idee veel te veel voor wat je ervoor terug krijgt. Tuurlijk krijg je een strobe met een leuke opbrengst, tuurlijk heb je een leuke naam op je strobe staan, maar is het z'n geld waard? Ik vind van niet.

Ik ben ook op FF3D 2005 geweest, hingen 12 van deze atomic's in een tent, hadden hetzelfde probleem als wat ik hierboven beschrijf.

Comment

• dabassman
                    • May 2003
                    • 172

Op de danceparade after-party hingen deze krengen.
                    Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• sjoerd
                      • Apr 2004
                      • 341

toch zijn ze wel zo ongeveer de standaard geworden, je ziet ze op de meeste grote shows. op mysteryland bijvoorbeeld, er hingen bij de main stage 33 atomics... leuk voor je stroom verdeling.
                      Er wat is er mis met die blinder functie? het is ook geen blinder maar een strobe met een blinder functie... En ondanks dat er toch een XOP15 in zit geeft ie toch een flinke bak licht, al weet ik niet of t ook echt 3000watt is.

Comment

• BlueConfig
                        • Aug 2005
                        • 138

Euh is dat wel verantwoord om dit in een zaal (laat ons zeggen een goeie 3500m² [])te gebruiken ? 85000W

Of enkel in openlucht gebruiken ?
                        Greets,
                        BLue CoNFiG

Comment

• stekelvarke
                          • Dec 2004
                          • 1062

Ik denk dat je dit niet meteen in een fuifzaal gaat gebruiken, eerder op een festival ofzo maar dan nog.
                          Geef mij voor een fuifje maar enkele Atommics of andere 3k-1.5kW strobes, daar kan je nog vette chases mee maken ook.
                          exit night into LIGHT

Comment

• Harmen
                            • Sep 2003
                            • 379

die tlight is alweer goed poosje uit, is volgens mij hier ookal een topic over..

atomic's hebben wel degelijk een mooie output, persoonlijk vind ik ze ook goed betrouwbaar alleen die blinderfunctie, is mooi meegenomen, jammer dat ze daarna weer even moeten ''opladen''
                            doe je niets, maar al met al heb ik ze erg graag mee op klus..

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

citaat:Geplaatst door dabassman

Op de danceparade after-party hingen deze krengen.
                              Er staat ook, FF3D. Dat was de after-party. Het FFWD was de parade zelf. Ben op beide aanwezig geweest.

Comment

Working...