explight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

explight

het iemand dit merk
    EXPLIGHT

ik zag 2 weken geleden led strips van dit merk en was enorm onder de indruk , ik vind echter geen link op het net ( of heb ik mij miskeken en noemt dat merk net iets anders ?????????)
  • Stevie
    • Mar 2005
    • 27

Dag Sompi
    Waarschijnlijk bedoel je de ELP 60 LED Powerstick van Expolite.
    Dit is idd een heel knap product met vele mogelijkheden! Aanstuurbaar in 3 of 60 kanaals DMX mode.
    60 kanaals zorgt ervoor dat elke LED appart kan aangestuurd worden en je zo teksten of logo's kan projecteren... als je genoeg van die spullen hangen hebt natuurlijk
    In 3 kanaals mode kan je RGB mixen.
    Wel prijzig: ongeveer 3100 Euro excl BTW en korting.
    Steven

Comment

• Stevie
      • Mar 2005
      • 27

En hier de link: http://www.focon-showtechnic.net/pro...ls&number=3028
      Steven

Comment

• movinghead
        • Aug 2001
        • 559

Weet iemand wie de importeur is van die dingen in NL?
        [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• DeMennooos
          • Aug 2000
          • 1416

Rolight is de importeur voor Nederland

Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• LJmalcolm

ze hebben wel wat weg van de wash versie van de thomas pixellines, alleen de kanalen zijn anders en de prijs ook

Comment

• DeMennooos
              • Aug 2000
              • 1416

De Powerstick is toch een andere unit dan de Pixelline 110ec.
              De Pixelline heeft 110 LEDs waaronder Amber. Daarnaast kun je niet met de Pixelline de LEDs afzonderlijk aansturen en heeft de 110 een hogere lichtopbrengst.
              Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

Best mooi spul, alleen de voetjes ben ik nog niet zo heel erg over te spreken, beetje fragiel en lastig te stellen. Ophangen heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb een voorgevoel dat dat wel makkelijk gaat.
                Er is ook een theatertourtje dat 12 stuks mee heeft, dus misschien komt iemand ze nog weleens in het wild tegen.

Hier wat foto's van 26 stuks in bedrijf.

Voor degenen die zich afvragen welke locatie dit is, het is hier binnen:

Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Erg mooie toepassing voor deze powersticks in zo'n beperkte ruimte tussen de cargovloer en de romp.
                  Gedroomde toepassing voor leds, temperatuur zou anders wel eens serieus kunnen oplopen.

Vliegtuigjes uitlichten, binnenin dan ook nog eens een leuk sfeertje scheppen... dat zijn de producties die je hier niet elke dag tegenkomt (heb het 'geluk' gehad ook zo'n productie te hebben mogen meedraaien bij 75 jaar Sabena) en deze verdienen dus zeker een plaatsje op dit forum!
                  Meer van dat!
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• dh-showtechnic
                    • Jun 2005
                    • 139

De elp 60 voor 3100 ex. btw is inderdaad prijzig.
                    Ik heb ze gezien voor 2100 incl. btw!

Het zijn mooie lampen.
                    Persoonlijk zou ik ze niet gebruiken om logo's en figuren weertegeven.
                    De rgb leds zitten aardig ver uit elkaar en lijkt raar bij weergave van een logo.
                    Zelf zijn we bezig met een systeem en dan aansturen met de pandoras media server met de matrix uitbreiding
                    Of we gaan led tube gebruiken die in segmenten van 16 vlakken zijn te sturen of de video tile van ELT
                    Nieuwe mega drive in show

Comment

Working...