andre rieu concert

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djbuzz
    • May 2007
    • 29

Originally posted by Upgrading your system
    dingen zijn ook gebruikt voor tiesto in disney (dacht vorig jaar)

zijn leuke effectspotjes.. iemand een prijs bij de hand?
    Dat klopt zijn idd gebruiky bij Tiesto.
    prijs dacht dat ze nu bij Xilver iets van 1200 zijn.

Comment

• Silence_One
      • Jan 2007
      • 29

@Djbuzz

is het niet zo dat xilver (deels)onder de ampco flashlight group zit. of zijn jullie toevallige buurtjes.

in ieder geval heel handig gedaan van xilver die droplet's. mooi spotje vooral met de 8 graden lens ervoor. echt top product.

Comment

• Elmo
        • Jun 2006
        • 208

Originally posted by Silence_One
        @Djbuzz

is het niet zo dat xilver (deels)onder de ampco flashlight group zit. of zijn jullie toevallige buurtjes.

in ieder geval heel handig gedaan van xilver die droplet's. mooi spotje vooral met de 8 graden lens ervoor. echt top product.

ja dat klopt helemaal, bij mijn weten is de droplet een product van teamprojects dat is de R&D van de ampco/flashlight holding

deze hebben ook de cyberhoist ontwikkeld bijvoorbeeld

Comment

• Djbuzz
          • May 2007
          • 29

Originally posted by Elmo
          ja dat klopt helemaal, bij mijn weten is de droplet een product van teamprojects dat is de R&D van de ampco/flashlight holding

Ja dat klopt Xilver hoort bij de Holding van Flashlight.
          en idd de Cyberhoist komt ook daarvandaan wat overgens ook onwijs mooi is!
          en ik had vandaag op een klusje 50 droplets en idd die dingen zijn geweldig!

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

Originally posted by Elmo
            Even hoe het zit:
            Xilver is opgezet door een aantal techneuten die elkaar via Floodlight (dat bestaat al lang niet meer) kenden. Zij hebben o.a. de Droplet ontwikkeld. Na een jaar of 3/4 gedraaid te hebben is besloten niet door te gaan in deze setting en is alles verkocht aan Flashlight. Voor zover ik weet ligt de R&D stil, de originele eigenaren zitten er in ieder geval niet meer in.

Adios
            Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• DJ_Compact
              • Jan 2004
              • 234

Dacht dat Xilver in de buurt van Maastricht zat? Of zijn ze failliet geweest en heeft de ampcogroep er zich mee bemoeid?
              Mjaaaa....

Comment

• Didier
                • Aug 2002
                • 323

Xilver zat ook in de buurt van Maastricht (Gronsveld). Zijn helaas een tijdje terug failliet gegaan. Exacte reden weet ik ook niet...

Toevallig kom ik een van de jongens die bij Xilver werkten wel een tegen (werkt nu bij Barco), hij kan hier vast meer over vertellen.
                Zuid-Limburg

Comment

• Djbuzz
                  • May 2007
                  • 29

Originally posted by Didier
                  Xilver zat ook in de buurt van Maastricht (Gronsveld). Zijn helaas een tijdje terug failliet gegaan. Exacte reden weet ik ook niet...

Toevallig kom ik een van de jongens die bij Xilver werkten wel een tegen (werkt nu bij Barco), hij kan hier vast meer over vertellen.
                  Zover ik weet zijn iig alle droplets naar Metam gegaan en zijn ze niet meer van Flashlight.

Comment

Working...