vraagje over sgm pilot 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MartinW
    • Mar 2005
    • 27

vraagje over sgm pilot 2000

k had ff een vraagje.

als wij met onze pilot gaan progen in b.v. memorie 1 en dan alle alles volmaken dus 40 chases en dan in memorie 2 willen progen dan zit het ookal in memorie 2. dat maakt niet zoveel uit je haalt hem eruit en zet de goeie erin. maar dan gaat dat progje wat je net in memorie 2 op de 1e chase hebt gezet ook naar memorie 1 de 1e chase. Nu hebben we al de hele handleinding en alles doorgekeken en we hebben 2 weken geleden er een nieuwe software opgezet(daarvoor deed ie het ook al) en we hebben hetzelfde probleem.
    nou de vraagiemand enig idee waar of hoe we dat kunnen oplossen?
  • MartinW
    • Mar 2005
    • 27

niemand die dit probleem al een keer gehad heeft[?]

Comment

• sjoerd
      • Apr 2004
      • 341

bedoel je chases of scenes? Ik heb t zelfde inderdaad gemerkt bij programmeren van scenes. Maar volgens mij kunnen er ook max 40 scenes geprogrammeerd worden.
      En elke memory kan dan weer een aantal chases, scenes etc bevatten. Dus er kunnen er gewoon niet meer in...

Comment

• dj_divy
        • Dec 2005
        • 1

Waar we last van hebben is dat als je je eerste memory vol progt (dus alle 40 programma's zitten vol) dat dezelfde programma's op precies dezelfde kanalen zitten in een andere memory bijv. memory 2, op de een of andere manier kopieert de pilot een programma wat ik prog op kanaal 1 naar alle 1ste kanalen die er zijn [xx(] en als ik dan in memory 2 het eerste programma anders invul veranderd deze ook het 1ste programma in memory 1 .. op deze manier zijn er dus geen 40X40 programma's maar 1X40 programmaa's.

Mja is dit uit te schakelen en zo ja, hoe [?] ik heb der samen met wat mensen naar gekeken maar er niets wijzer van geworden ..

Comment

• sjoerd
          • Apr 2004
          • 341

Heb je de gebruiksaanwijzing al gelezen? Je kunt in de Pilot in totaal 40 programs zetten. Dan zit ie vol. En elke memory kan een aantal scenes,chases etc bevatten.
          Dus je komt steeds weer in een van die 40 scenes uit,ook als je in een andere memory zit.
          Je kunt overigens wel tot 4 verschillende programs gelijktijdig draaien. En je kunt uiteraard ook verschillende effecten in een programma gebruiken.

Comment

• nighteyes
            • Apr 2003
            • 22

de pilot kan alleen maar 40 chases opslaan. De memories zijn bedoelt om een combinatie van 4 van die chases tegelijk op te slaan en dus niet om weer 40 nieuwe chases te programmeren.

voorbeeldje:

chases 1/10: kleurtjes
            chases 2/20: bewegingen
            chases 3/30 figuurtjes
            chases 4/40 prisma's ed.

nu kun je in de memorie mode 4 chases tegelijk aanzetten en die combinatie opslaan in het memorie. vervolgens selecteer je een nieuwe memorie en daar sla je weer een andere combinatie op, maar wel iedere keer van dezelfde 40 chases.

hopelijk hen je hier wat aan.

Comment

Working...