Wysiwyg Truss Editen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mennobroere
    • Apr 2003
    • 89

Wysiwyg Truss Editen

Beste mensen,

Ik ben er achter gekomen dat Wysiwyg een flink aantal cirkel trussen in zijn Libary heeft zitten, alleen mis ik altijd de gene die ik nodig heb.

Zo hebben wij een FD-34 Cirkel met een diameter van 5 Meter. In Wysiwyg staat deze alleen verdeeld in 4 Stukken. Onze cirkel is in 8 Stukken opgedeeld. Is het mogelijk om een Truss stuk in Wysiwyg te editen dus dat ik hem kan bewerken tot een in 8 stuks verdeeld cirkel?

De enige manier die ik kan bedenken is om er zelf 1 te tekenen met autoCad en deze in wysiwyg te importeren en te Converten tot Pipe?

Wat is er op dit gebied mogelijk?

Greetz Menno
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

bij mijn weten kan je niets uit de library editen. Je kan wel van de prolyte site alle cirkels downloaden en importeren in wyg, daar zal wel een 5 meter in 8 cuts tussenzitten gok ik?
    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Jeroen de Goei
      • Oct 2004
      • 376

Originally posted by mennobroere
      De enige manier die ik kan bedenken is om er zelf 1 te tekenen met autoCad en deze in wysiwyg te importeren en te Converten tot Pipe?
      WysiWyg met autocad. HAHAHA daar is dat Wysiwyg voorlopig nog lang niet aan toe. Wanneer gaan de makers van Wysiwyg daar eens serieus naar kijken. tot nu toe alleen maar problemen.

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Originally posted by Jeroen de Goei
        WysiWyg met autocad. HAHAHA daar is dat Wysiwyg voorlopig nog lang niet aan toe. Wanneer gaan de makers van Wysiwyg daar eens serieus naar kijken. tot nu toe alleen maar problemen.
        Nou, ontzettend lollig inderdaad... ik heb toch al eens CAD diagrammen van speakers geimporteerd zien worden in WYG, lukte prima. Als je autocad functionaliteit zoekt, gebruik dan autocad! Een goed ontwerpprogramma schrijven is niet zo makkelijk, dus wees blij dat WYG op dat gebied nog aardig wat functionaliteit kent. Daarbij kun je je commentaar dan beter naar Cast opsturen ipv het hier te plaatsen en geen antwoord te geven op de vraag.

Ontopic: probeer eens bij andere fabrikanten inderdaad, uiteindelijk zien die stukjes truss er toch allemaal hetzelfde uit. Anders een mailtje naar Cast met de vraag of ze dat library object kunnen opdelen in 8 stukken, dat is vast wel mogelijk.

Comment

Working...