Controller voor PARREN

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deloitte
    • Sep 2005
    • 135

goeiedag,

ik zou kiezen voor een SGM studio 24. ik werk er zelf ook mee en vind het zeer makelijk programeren en instellen. verder heeft die genoeg kanalen en heb je dus nog wat ruimte om wat "bewegend licht" mee aan te sturen.
    en uiteraard, het is niet de duurste

MVG
    bram
    voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Ik heb opgemerkt dat het wel handig is als je een monitor op je tafel kan pluggen.

De Jester heeft deze ingebouwd.
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

Mag ik vragen waarom je de MA niks vindt?
        Is een heel universele tafel, makkelijk te proggen en te editen. Je kunt hem ook voor de volle 48 kanalen gebruiken als het moet. En ook op deze tafel kun je je uitgang vastzetten, zodat je de volgende lichtstand kunt bouwen en daarna kunt infaden. Hij heeft wel geen monitor-uitgang...
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Het volgende gevoel krijg ik bij dit topic: ik heb een tafel nodig voor wat parretjes, in het 'theater', heb al gehoord over een hog en een MA maar heb eigenlijk verder geen idee wat ik ermee moet...
          'Parretjes voor theater' en dan meteen een tafel met naam noemen... 2 dingen waardoor je echt geen blijk geeft van enig inzicht in wat je wil of waar je mee bezig bent ... ik heb er erg hard mijn bedenkingen bij!
          Stel me zelfs grote vragen met het eventuele 'theater' (net zoals jij zet ik theater tussen ' ' ) dat jou de verantwoordelijkheid geeft om te beslissen welke desk er moet komen als je zelf al duidelijk geen affiniteit hebt met theater.

Graag dus eens ff goed denken over wat je wil!
          Laat me dan iets weten zodat ik de info hier wel ff bijpost en dan zien we wel weer verder!
          Met de info die je nu als topicstarter geeft komt wel elke tafel in aanmerking. En over ELKE tafel hebben we het hier wel al gehad op het forum.
          Last edited by axs; 09-02-06, 00:41.
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...