Mooie hazer?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rvg
    • Jan 2006
    • 22

Mooie hazer?

Ik ben nog op zoek naar een mooie hazer.
    Met 'mooi' bedoel ik een mooi egaal verdeelde 'haze'.

Nu heb ik wel eens met een Look unique gewerkt, en met een Antarie HZ 400. Ik ben over beide wel tevreden. Zeker als je ook naar de prijs kijkt. Alleen de antarie maakt een beetje lawaai.

Nu wil ik hem in kunnen gebruiken op een gemiddeld podium, zowel kroeg, theater als discotheek. Dus niet voor op een groot buitenpodium!

Met welke apparaten hebben jullie ervaringen?

grz.
  • maarten_dever
    • Jun 2002
    • 150

wij hebben een jem ZR 24/7. deze lijkt me ook zeer geschikt voor jouw toepassingen. mooie egale verdeling en grote output

Comment

• boes123
      • Aug 2001
      • 49

lemaitre heeft ook mooie en klein
      met de jem heb ik hele slechte ervaring meer troep op de vloer dan haze in de lucht

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

dan heb jij een aparte JEM hazer gehad ! ( mss verkeerde vloeistof ?? )

Jem heeft vindt ik de beste prijs kwaliteit machines.

Machines zijn veel degelijker plus je hebt een mooiere rookpluim ( tegenover dezelfde vloeistof in een Antari )

Heb zelf Antari ( ook niet slecht ) maar vaak probleem met TIK bij het roken .......

En kwa prijs is JEM ook niet duur, bij goed zoeken vindt je die Hazer voor 695,00 ( magnum hazer ) maar dan heb je ook een echte Hazer die ook hazer vloeistof gebruikt.

Comment

• Orbis
          • Feb 2004
          • 217

de unique is echt heel goed, de nieuwste versie zit zelfs een 'mondstuk' bij om de haze naar beneden te laten blazen ipv omhoog.
          de unique is stil, zuinig, snel, krachtig, kortom, top machien
          sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

andere mogelijkheid: swefog
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Ik zat met dezelfde vraag en ben uiteindelijk voor de Unique 2 gegaan. Redelijk stil, mooie en zeker genoeg rook en voldoende regelmogelijkheden. Kistje erbij en je bent klaar voor de show!

Maar wanneer je die Antari en de Unique met elkaar vergelijkt twijfel ik toch zeer aan je eisen... de Antari vond ik namelijk echt he-le-maal niks!

Comment

• maarten_dever
                • Jun 2002
                • 150

de jem zr24/7 heeft een ingebouwde vertilator waarvan je de richting kan regelen, dus geen mondstuk nodig

Comment

• rvg
                  • Jan 2006
                  • 22

Originally posted by Jasper-Lichtbron
                  Ik zat met dezelfde vraag en ben uiteindelijk voor de Unique 2 gegaan. Redelijk stil, mooie en zeker genoeg rook en voldoende regelmogelijkheden. Kistje erbij en je bent klaar voor de show!

Maar wanneer je die Antari en de Unique met elkaar vergelijkt twijfel ik toch zeer aan je eisen... de Antari vond ik namelijk echt he-le-maal niks!
                  De antari is ind kwa output wat minder. En ik vind dat hij teveel lawaai maakt. Maar op de plaatsen waar ik ermee ben geweest, vond ik het toch zeker geen slecht apparaat.

Maar ik denk dat ik voor de 'look uniqeu' ga.

Comment

Working...