LightJockey / Visual DMX / ect etc etc Gebruikservaring graag !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

LightJockey / Visual DMX / ect etc etc Gebruikservaring graag !

Echte topics bestaan er niet over, en toch is Fingers als aanvulling op LightJockey van Martin al weer enige tijd op de markt.
    Fairlight heeft bovendien nog eens de prijs tot eind maart BIZAR omlaag gegooid.

Ik ben op zoek naar gebruikers ervaring van LightJockey icm Fingers.
    Ook zou ik graag wat ervaring horen van andere DMX pakketten icm een hardware controller, bestaan die uberhaubt ? of gebruikt men een simpele parren tafel op de DMX IN aansluiting ?

Ik lees een en ander over een tafel van Behringer om die aan LightJockey te hangen. Wat zijn de voors en tegens ten opzichte van de Fingers tafel ?

Gedachten erachter is dat wij op zoek zijn naar een nieuwe stuurunit voor zowel conventioneel als intelligent licht. Dit moet uitgebreid te besturen zijn, en toch 19 inch. Betaalbaarheid en betrouwbaarheid zijn tevens van belang. Budget, ongeveer 1500 euro...

Wie spreekt >?
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Zijn heel wat topics terug te vinden over 'fingers'
    Verder ook meer dan voldoende topics over hardware controllers voor softwarepakketjes (LJ, hogPC, Chamsys,...)

Gelieve dus hier verder de nodige vragen te stellen.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...