Stabiliteit van desks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Originally posted by AJB
    Jullie hebben vast geweldige ervaringen met de Hog3; ik blijf erg wantrouwend, en zal pas weer op zo'n ding willen werken als hij a) net zo stabiel is als de GMA, en b) additieve mogelijkheden heeft t.o.v. de GMA.
    En dat heb je ook gedaan bij de GMA.

Plaats dat ding nu eindelijk eens een keertje 6 jaar terug in de tijd en begin dan weer opnieuw te denken. Misschien komen we dan ergens. Terwijl iedereen hier constructief bezig is met een open vergelijking, heeft één GMA operator zich absoluut stabiel getoond of is ie ontzettend vastgelopen in zijn eigen herhalingen?
    Ik ben benieuwd welke van de 2 reclame blokken nu weer komt.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• masterblaster

geef hem nou maar gelijk dan kunnen wij weer normaal verder met dit topic en houd hij zijn mond

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Ik zal wel een simpele ziel zijn, maar volgens mij kunnen we prima leven met het feit dat mensen de ene console boven de andere prefereren?

Het neersabelen van een gerenomeerde desk louter en alleen omdat je er zelf liever niet mee werkt is voer voor een oeverloze discussie.

Ben verder stellig van mening dat de gebruikerservaringen geen reclamepraat zijn, op dit niveau mogen we veronderstellen dat de operator de desk van zijn keuze voor zn snufferd krijgt. Weet nog heel goed dat er paar jaar geleden laagdunkend over de HOG2 werd gedaan daar waar het de inzet in theater betrof, inmiddels een ingeburgerde desk...lijkt wel alsof ik in een spirituele bui ben, maar...it;s the circle of life...oftewel continue innovatie is wat we meemaken.

Beperkt zijn de zielen met een tunnelvisie!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• RRik
          • Jan 2006
          • 20

Originally posted by AJB
          Ik zie de MA meer als Duitste degelijkheid, en de Hog3 als Amerikaans "whe are the best" idee. Jammer genoeg ben ik het niet eens met je ergonomische verhaal (niet te verwarren met strak design !). De Hog3 ziet er gelikt uit, maar qua indeling vind ik het absoluut niet fijner/makkelijker werken dan een GMA. Deze console ziet er nog een beetje 1950 uit; voila ! Maar da's niet interessant als we kijken naar kwaliteit. Als we spreken over een console waar je HEEL veel kan met 1 computer is het gewoon de MA. Mocht je graag een lichtshows draaien, met alle andere functies (matrix, video, etc) apart, dan kan het zijn dat de Hog3 je bevalt. In die situatie heb ik toch ook al showtjes gedraait, en was niet blij met het lichtblauw varkentje...

Je hebt zelf toch de BlueManGroup op een MA gedaan ? Wil je zeggen dat je zo'n project liever op een H3 had gedraait ???

AJB
          Inderdaad heb ik Blue Man Group qua video geprogrammeerd op een grandMA. Dat was op de Beta software voor de software versie waar de NSP net nieuw waren. Die software was BAGGER. Iedere keer als je iets update vloog heel het systeem (16 lijnen) naar DMX waarde 0. Ze konden het niet oplossen. Pas een maand na de premiere was die bug eruit.
          Toen ben ik mijn geloof in die Duitse tank verloren......... Daarna heeft er nooit meer een grandMA op een Blue Man Show gezeten.

grt'n

Rik

Comment

• Bart Bomans
            • Mar 2006
            • 11

Hoe??? Hier werd toch altijd bij hoog en laag beweerd dat de GrandMa zo stabiel was van versie 1...

Comment

Working...