Robe Colorspot 250 AT

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJmalcolm

Robe Colorspot 250 AT

hej

wat vinden jullie van de colorspot 250 AT van Robe ? We hebben er nu 8 van en tot nu toe vind ik het leuke mh's die nog lekker snel zijn ook

grtz malcolm
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

wat ik wel veel merk is dat robe tegenwoordig veel meer naar voren komt.
    zijn erg leuke koppen, ik weet verder niet het verschil tegen een mac250 maar zeker wel vergelijkbare functies,

leuke koppen dus
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• BlueConfig
      • Aug 2005
      • 138

Wij hebben de laatste keer ook gebruik gemaak van de Robe 250AT. Ik vind ze vrij goed. Snel, goeie kleuren. Persoonlijk vind ek ze beter dan de oude martin 250, de nieuwe heb ik nog niet echt aan het werk gezien (entour/ krypton). En de leverancier was ook erg tevreden. Zullen ze binnenkort met veel plezier weer gebruiken...
      Greets,
      BLue CoNFiG

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Qoute van Kevin De Meyer uit een ander toppic, en hij kan het weten want hij heeft ze alle 2 (allesinds volgens de verhuurlijst)
        Originally posted by Kevin_DM
        Ik durf zelfs gerust een robe 250AT naast de martin's te zetten...
        Ik heb met de Robes 250AT spot en wash kunnen spelen, en dit zijn zeer degelijke headjes. Robe heeft met de AT serie toch echt wel de juiste weg gekozen. En de prijs blijft er goed uitzien.
        exit night into LIGHT

Comment

• davehouben
          • Dec 2003
          • 92

Ben het helemaal met Kevin eens! Wij gebruiken sinds anderhalf jaar 20 van deze headjes en we zijn er erg tevreden over. De AT series is alweer een hele verbetering sinds de eerdere XT serie, en zelfs die was al erg goed. In de AT zitten eigenlijk geen error's (mits je ze goed doet onderhouden), de koeling is ook weer een stuk verbeterd.
          Wij hebben voordat we ze kochten 4 movingheads naast elkaar gezet: De Robe SL 250XT, de Martin SL 250, de Movitec SL 250 en dus de Robe SL 250AT. Nou qua lichtoutput en snelheid steekt de Robe AT er met kop en schouders bovenuit! Maakt haast geen geluid, ziet er leuk uit, leuke kleuren en gobo's en de macro functie is ook soms wel handig.
          Nou dit alles gezien in vergelijking met de prijs kun je toch wel stellen dat dit een super movinghead is!

Comment

Working...