Kleur nabootsen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

Kleur nabootsen

kort maar krachtig.

-Mac 250 krypton, Open wit. met welke LEE filter kun je dit het best nabootsen met parren??

Heb al verschillende info gehad, en konden mij vertellen dat de exacte kleur tussen de Lee200 & Lee 210 zat ongv. wie heeft dit eerder gedaan en kan mij de code geven..
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Dat staat volgens mij gewoon ergens op de site van Martin, ik zal eens even kijken waar juist.

EDIT: De kleuren op het kleurenwiel van de Martin fixtures en hun overeenkomstige LEE filters zijn hier te vinden: http://www.martin.com/color/colorprodpage.asp

Open wit (dus geen kleurenfilter bij de macs) staat er uiteraard niet op en moet dus met een kleuren temperatuur correctie filter (of moest alles nu aan elkaar geschreven worden :d)gedaan worden zoals Harmen hier onder mij al aangaf.
    Last edited by stekelvarke; 18-04-06, 20:28.
    exit night into LIGHT

Comment

• Harmen
      • Sep 2003
      • 379

gaat niet om de spot, gaat om de lamp die erin zit, zal een philips msd 250/2 oid zijn?

dan zit je volgens mij (philips site helpt niet veel) op een kleurtemperatuur rond de 6500 kelvin, ga daarmee naar de lee site en kijk eens in de 201 tinten en je komt er vast en zeker uit..

Comment

• soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

wat ik ookal aangaf, de kleuren zitten ongetwijfeld tussen de 200 en de 210. maar ik wil gewoon het dichtbijzijnde kleur hebben van de mac250 ''wit''.
        Er zal best een site, topic etc zijn met de ''theoretisch verklaring''. maar ik wil graag de ervaring uit de praktijk.
        de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Best vergelijkbare resultaat krijg je met L201/202/203 in een profielspotje
          Last edited by axs; 18-04-06, 20:48.
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...