Beste,
Ik kan voor leuke prijzen aan 8 Intella's of Technobeams geraken.
Heb ze al zien werken, maar nooit mee gewerkt. En ik zou graag een leuk partij scans willen aanschaffen.
Momenteel heb ik 8 Robe AT SPOT 250 et 4 AT Wash 250.
De intella lijkt mij zwaar, lomp en oud, met niet veel snufjes wel een iris of zoom ? Komt ook bak licht uit heb ik horen zeggen.
De Technobeam vind ik echt een heel mooie scan, komt ook bak licht uit voor een MSD pitje, leuke gobo's en effecten, niet te zwaar, zien er goed uit, het oog wilt ook wat.
Waarvoor zou het dienen ? Als tegenlicht op concerten en live events, studente fuiven, feesten, disco's etc. Beetje van alles dus, denk dat de Technobeam makkelijker inzetbaar is. Ook halen wij ook heel weinig hoogtes van meer dan 6m a 8m.
Wat zijn jullie ervaringen met die machientjes ?
Komt er meer licht uit de technobeam dan een 250 krypton of 250 AT ?
Geeft de intella echt veel meer licht dan de techno ?
Alvast bedankt voor de adviezen !
Ik kan voor leuke prijzen aan 8 Intella's of Technobeams geraken.
Heb ze al zien werken, maar nooit mee gewerkt. En ik zou graag een leuk partij scans willen aanschaffen.
Momenteel heb ik 8 Robe AT SPOT 250 et 4 AT Wash 250.
De intella lijkt mij zwaar, lomp en oud, met niet veel snufjes wel een iris of zoom ? Komt ook bak licht uit heb ik horen zeggen.
De Technobeam vind ik echt een heel mooie scan, komt ook bak licht uit voor een MSD pitje, leuke gobo's en effecten, niet te zwaar, zien er goed uit, het oog wilt ook wat.
Waarvoor zou het dienen ? Als tegenlicht op concerten en live events, studente fuiven, feesten, disco's etc. Beetje van alles dus, denk dat de Technobeam makkelijker inzetbaar is. Ook halen wij ook heel weinig hoogtes van meer dan 6m a 8m.
Wat zijn jullie ervaringen met die machientjes ?
Komt er meer licht uit de technobeam dan een 250 krypton of 250 AT ?
Geeft de intella echt veel meer licht dan de techno ?
Alvast bedankt voor de adviezen !
Comment