je kunt beter de engelstalige van de site downloaden. Deze is wel volledig, in de vertalling is niet alles overgenomen..
Handleiding SGM Pilot 2000
Collapse
X
-
handleiding pilot 2000
Ik weet dat de nederlandse handleiding pilot 2000 al honderden keer is verstuurd maar is er nog iemand die deze via pdf bestand kan mailen naar mij.groeten en alvast bedankt. koen.d1@telenet.beLast edited by bolleke; 04-03-08, 22:58.Comment
-
-
nederlandse handleiding pilot 2000
Wie heeft deze handleiding nog voor mij in het Nederlands, ik kan hem nog steeds nergens online vinden. Je kunt hem versturen naar:
markovanson@live.nlComment
-
Ik heb inmiddels de NL handleiding hier in mijn handen. Nu alleen nog even kijken
of ik die kan scannen en naar jullie toe mailen. Ik blijf overigens zeggen dat je echt beter de Engelse manual kunt gebruiken, die is vollediger en staat gewoon de de SGM site. De NL is volgens mij door de importeur vertaald.Comment
-
ga ik zeker voor je regelen! Lees anders ook vast hier op het forum de topics over deze tafel. Er wordt zeker nuttige info gegeven, ook zaken die niet in de handleiding staan. Je kunt overigens ook gewoon shows die je geprogrammeerd hebt via een computer opslaan en later weer in de pilot uploaden. Dit is volgens mij bij velen ook niet bekend.Comment
-
-
Want ik kan hem nergens vinden, en die link die wordt gegeven naar wytec.nl werkt helaas niet:S
Gr, KoertComment
-
handleiding pilot 2000
Hallo collega's
Kan iemand mij misschien ook de Nederlandse handleiding mailen.
Bedankt alvast!
info@music-experience.nlComment
-
handleiding pilot 2000
Zou er mij iemand kunnen helpen met de nl handleiding van een pilot 2000 a.u.b.Heb al een paar avonden compleet dat internet afgeraasd en die is blijkbaar niet te vinden.daarom probeer ik het langs deze weg.Mijn mail adres is koen.d1@telenet.be hopelijk tot hoors.groetenComment
Comment