Handleiding SGM Pilot 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjoerd
    • Apr 2004
    • 341

je kunt beter de engelstalige van de site downloaden. Deze is wel volledig, in de vertalling is niet alles overgenomen..

Comment

• bolleke
      • Mar 2008
      • 4

handleiding pilot 2000

Ik weet dat de nederlandse handleiding pilot 2000 al honderden keer is verstuurd maar is er nog iemand die deze via pdf bestand kan mailen naar mij.groeten en alvast bedankt. koen.d1@telenet.be
      Last edited by bolleke; 04-03-08, 22:58.

Comment

• bolleke
        • Mar 2008
        • 4

Originally posted by sjoerd
        Eric,

in je profiel staat geen email adres. geef dat maar even door via een pb ofzo. dan mail ik je even de handleiding als je wil.
        koen.d1@telenet.be

Comment

• bolleke
          • Mar 2008
          • 4

Originally posted by bolleke
          zou het mogelijk om mij eens een nederlandse handleiding te sturen van pilot 2000.had technisch probleemke computer maar ondertussen opgelost.dank u
          Last edited by bolleke; 06-03-08, 21:47.

Comment

• sjoerd
            • Apr 2004
            • 341

zal eens zoeken of ik m nog kan vinden... zo ja, dan mail ik m zeker even door!

Comment

• marko1979
              • Mar 2008
              • 2

nederlandse handleiding pilot 2000

Wie heeft deze handleiding nog voor mij in het Nederlands, ik kan hem nog steeds nergens online vinden. Je kunt hem versturen naar:

markovanson@live.nl

Comment

• sjoerd
                • Apr 2004
                • 341

Ik heb inmiddels de NL handleiding hier in mijn handen. Nu alleen nog even kijken
                of ik die kan scannen en naar jullie toe mailen. Ik blijf overigens zeggen dat je echt beter de Engelse manual kunt gebruiken, die is vollediger en staat gewoon de de SGM site. De NL is volgens mij door de importeur vertaald.

Comment

• marko1979
                  • Mar 2008
                  • 2

Zou super zijn als je hem toch zou kunnen mailen kan ik een gedeelte uit het NL halen en de rest uit het ENG. Is toch iets makkelijker met wat NL teks erbij.

Alvast bedankt voor de moeite

Marko.

Comment

• sjoerd
                    • Apr 2004
                    • 341

ga ik zeker voor je regelen! Lees anders ook vast hier op het forum de topics over deze tafel. Er wordt zeker nuttige info gegeven, ook zaken die niet in de handleiding staan. Je kunt overigens ook gewoon shows die je geprogrammeerd hebt via een computer opslaan en later weer in de pilot uploaden. Dit is volgens mij bij velen ook niet bekend.

Comment

• djritmo
                      • May 2007
                      • 2

Originally posted by sjoerd
                      zal eens zoeken of ik m nog kan vinden... zo ja, dan mail ik m zeker even door!
                      Mail hem dan ook nog even naar mij a.u.b. ben m weer eens kwijt

ritmo@casema.nl

Comment

• sjoerd
                        • Apr 2004
                        • 341

de engelse kun je van de site downloaden. Maar inmiddels heb ik de nederlandse versie weer gevonden. ik moet m even inscannen en dan zal ik hem doormailen!

Comment

• Fietsbel
                          • Oct 2008
                          • 1

beste sjoerd, zou je de NLse handleiding voor de Pilot 2000 ook naar mij willen mailen?

anydaynow [bij] gmail,com

alvast bedankt!!

Comment

• Koertje87
                            • Nov 2008
                            • 1

Originally posted by deloitte
                            ik ben in bezit van de nederlandse handleiding van de
                            pilot 2000 en de studio 24 scan control, dus als iemand ze nodig heeft kun je een mailtje sturen
                            gr bram
                            Zou je de handleiding van de sgm studio 24 scan control naar mij kunnen mailen? Of iemand anders die hem heeft?
                            Want ik kan hem nergens vinden, en die link die wordt gegeven naar wytec.nl werkt helaas niet:S

Gr, Koert

Comment

• RichardP
                              • Apr 2009
                              • 3

handleiding pilot 2000

Hallo collega's

Kan iemand mij misschien ook de Nederlandse handleiding mailen.

Bedankt alvast!

info@music-experience.nl

Comment

• inge123
                                • Jun 2009
                                • 1

handleiding pilot 2000

Zou er mij iemand kunnen helpen met de nl handleiding van een pilot 2000 a.u.b.Heb al een paar avonden compleet dat internet afgeraasd en die is blijkbaar niet te vinden.daarom probeer ik het langs deze weg.Mijn mail adres is koen.d1@telenet.be hopelijk tot hoors.groeten

Comment

Working...