Handleiding SGM Pilot 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Ik word net getipt dat de ned. handleiding van de Pilot 2000 gewoon op de website van Wytec staat (Heb ik er dan zovaak naast gekeken).

Maargoed, waar is hij te vinden:

www.wytec.nl en dan naar products -> light -> SGM -> lightcontrols. Vervolgens staat er onderaan de pagina een link naar een zip file voor nederlandse handleidingen.

Krijg alleen steeds een error als ik het bestandje (winzip) wil uitpakken...

Comment

• jellemobiel
      • Sep 2006
      • 2

handmatig

Ik weet niet of ik nu op het juiste forum zit maar nu heb ik de handleiding en nu heb ik nog een vraag.
      Klopt het dat je de Pilot 2000 niet volledig met de hand kan bedienen en dat je een programma zal moeten aanmaken om handmatig met de lichten te spelen.
      Dus anders gezegt klopt het dat je het apparaat niet kan bedienen zonder programma?

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Jelle,

ik snap je vraag niet helemaal, zou je dit duidelijker kunnen stellen ?

Daarnaast even dit,

iedereen die met de nederlandse vertalingen gaat werken, kunnen redelijk wat vragen gaan krijgen met betrekking tot het wegschrijven scenes naar de registers. In de NL vertaling zit namelijk nogal wat fouten.
        Je doet er daarom goed aan, een engelse handleiding te downloaden via de site van SGM zelf. In die handleiding zitten de fouten nl niet !
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• sjoerd
          • Apr 2004
          • 341

Originally posted by jellemobiel
          Ik weet niet of ik nu op het juiste forum zit maar nu heb ik de handleiding en nu heb ik nog een vraag.
          Klopt het dat je de Pilot 2000 niet volledig met de hand kan bedienen en dat je een programma zal moeten aanmaken om handmatig met de lichten te spelen.
          Dus anders gezegt klopt het dat je het apparaat niet kan bedienen zonder programma?
          Kan wel hoor! heel simpel; druk op unit en kies dan de fixture die je wilt bedienen. vervolgens kun je alles handmatig bedienen via de joystick en de schuiven. staat ook in de handleiding overigens... Ook tijdens het afspelen van een program kun je alles bijregelen met de hand.

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Zou iemand mij de PDF-file van de ned. handleiding van de Pilot 2000 kunnen mailen? Ik krijg de Zip file die ik op de website van SGM heb gedownload op geen enkele manier geopend

Alvast bedankt voor de te nemen moeite!

Comment

• lj_pluiske
              • Nov 2006
              • 1

sgm pilot 3000

Heykes beste collega's
              Met vol ongeduld ben ik aan het wachten op de sgm pilot 3000 die ik normaal gezien al 2 maanden moest hebben.
              kan iemand mij de nederlandse handleiding bezorgen, dan kan ikke al e wa voorbereidingen doen!!!
              al heel fel bedankt op voorhand

ps: moest iemand vragen hebben over andere lichtpanelen vraag maar gerust ik hbe al met heel veel panelen gewerkt en pc voor lichtshowen

lj pluiske

Comment

• Mobile-Tom
                • Nov 2006
                • 11

Originally posted by lj_pluiske
                Heykes beste collega's
                Met vol ongeduld ben ik aan het wachten op de sgm pilot 3000 die ik normaal gezien al 2 maanden moest hebben.
                kan iemand mij de nederlandse handleiding bezorgen, dan kan ikke al e wa voorbereidingen doen!!!
                al heel fel bedankt op voorhand

ps: moest iemand vragen hebben over andere lichtpanelen vraag maar gerust ik hbe al met heel veel panelen gewerkt en pc voor lichtshowen

lj pluiske

Zover ik weet is er geen (nog?) geen nederlandse handleiding van de SGM Pilot 3000,je zou eventueel Wytec een mailtje kunnen doen met de aanvraag voor de handleiding? Succes.

Comment

• GoTMoRe
                  • Aug 2005
                  • 350

Even een kick uit de stoffige archiefen van J&H. Ik ben van plan om mezelf een Pilot 2000 aan te schaffen, 2e hands.

Ik zoek alleen een NL handleiding zodat ik de mogelijkheden even kan bestuderen.

Als bedankje maak je een Mark zéér gelukkig En zal ik hem op m'n host flikkeren, mocht dit mogen. Zodat hij ook voor toekomstige generaties Mark beschikbaar is.
                  lala..

Comment

• sjoerd
                    • Apr 2004
                    • 341

ik zal m effe naar je doormailen als je wil...

Comment

• GoTMoRe
                      • Aug 2005
                      • 350

Originally posted by sjoerd
                      ik zal m effe naar je doormailen als je wil...
                      Graag! msn/mail staan wel in profiel.

Alvast bedankt!
                      lala..

Comment

• sjoerd
                        • Apr 2004
                        • 341

ik heb inmiddels dit doorgestuurd naar jouw hotmail account. is dat goed?
                        er zijn overigens wel een aantal dingen die niet in de handleiding beschreven staan.
                        zie hierover ook de onderwerpen op dit forum. er is al het eea over besproken!

Comment

• djritmo
                          • May 2007
                          • 2

sgm

je zal het niet geloven maar ook ik ben al een hele tijd opzoek
                          naar de nl manual van de sgm pilot 1200 , zou iemand zo vriendelijk
                          willen zijn om hem naar mij door te mailen ?

sjoerd of gotmore misschien ?

bij voorbaat dank !

ritmo@casema.nl

Comment

• EricW
                            • Apr 2003
                            • 22

En ook ik zoek de handleiding. Niemand die deze ondertussen online heeft geplaatst? Kan iemand mij deze mailen (zie profiel)?

Comment

• sjoerd
                              • Apr 2004
                              • 341

Eric,

in je profiel staat geen email adres. geef dat maar even door via een pb ofzo. dan mail ik je even de handleiding als je wil.

Comment

• remcoboer
                                • Feb 2008
                                • 1

Pilot 3000

Zou iemand mij de nederlandstalig handleiding van pilot 3000 kunnen mailen?
                                Last edited by moderator; 07-02-08, 15:38.

Comment

Working...