Sunlite - Manual NL

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Sunlite - Manual NL

Goede middag,

Ik heb hier al ruim een half jaar het Sunlite pakket liggen. Heb het nu 2x op een feest gebruikt maar de standaard programma's zijn redelijk om te huilen waneer je deze i.c.m Moving Heads gebruikt. Dus zodoende wilde ik vandaag toch echt maar eens beginnen om te leren proggen. Helaas is mijn DMX kennis niet geweldig, en ook met de bijgeleverde handleiding (engels) kom ik er totaal niet uit.

Zijn er toevallig nederlandse handleiding van Sunlite (Ik gebruik nu 2002) beschikbaar? Of eventueel tutorials.

Alvast bedankt!
    Max.
  • Highfield
    • Jun 2006
    • 144

ik werk nu een aantal jaar met SL2002, en er is idd geen nederlandse handleiding beschikbaar bij mijn weten (de engelse is trouwens idd een doolhof). toch kan ik er mee lezen en schrijven momenteel puur door proberen en rondklikken in het programma. pm me maar als je interesse hebt in een dagdeel praktijkuitleg.
    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Hoi Highfield,

Hartelijk dank voor je reactie. Kan dit aanbod natuurlijk niet afslaan . Ben momenteel alleen nog aan het twijfelen wat ik het best kan gaan gebruiken voor mijn lichtshow. Mijn voorkeur gaat uit naar een lichttafel. Zat zelf te denken aan de SGM Pilot 2000 (zie andere topic). Maar wellicht dat Sunlight alsnog mijn hart kan veroveren?

Ik zie je reactie tegemoet.

Comment

Working...