Tafel voor led sturingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flipje
    • Aug 2006
    • 6

Tafel voor led sturingen

Hallo ik zal me even voor stellen, ik ben Dave en volg al een hele lange tijd het forum. En ik heb besloten om mezelf ook maar eens in te schrijven.

Nou heb ik de volgende vraag. Ik doe heel erg veel met LED (als Effecten), en gebruikt nu een gehuurde pearl 2004 als sturing maar het word tijd dat ik zelf een tafel ga aanschaffen. Een pearl kan ik gewoon weg niet betalen. Het moet dus iets wat goedkoper. Ik heb op een pearl en lightjockey na geen ervaring met andere tafels.
    Het punt is dat ledtubes en bollen altijd als dimmer in geprogt worden, en erbij heb ik nog een 18 led mh`s. Zelf heb ik het hele forum al doorgespit en ben op wat interesante tafels uitgekomen in alle soorten en maten.

Bijvoorbeeld:
    SGM studio SC24
    Avolites Azure
    Hog 500
    Zero 88 mambo en leap

Maar wat raden jullie mij aan, ik sta voor alles open maar mijn budget is max rond de €4000,-

(2e hands mag ook)
    Last edited by flipje; 14-08-06, 21:21.
    EV ZX1 + SB122 + CP1800 + dx38 = Super!
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

een nieuwe Azure kost rond de 3500,00 maar zeker 2e hands wel goedkoper te vinden.

Comment

• flipje
      • Aug 2006
      • 6

Originally posted by mephisto
      een nieuwe Azure kost rond de 3500,00 maar zeker 2e hands wel goedkoper te vinden.
      Waar zou ik moeten zoeken voor 2e hands tafels? Op Marktplaats etc. en op J&H 2e hands vind ik weinig.

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

www.proapplestar.com

Mss kun je daar iets vinden.

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Ook zijn er verschillende bedrijven die regelmatig 2e hands materiaal aanbieden. Wat is je richtbudget?
          exit night into LIGHT

Comment

• flipje
            • Aug 2006
            • 6

Originally posted by stekelvarke
            Ook zijn er verschillende bedrijven die regelmatig 2e hands materiaal aanbieden. Wat is je richtbudget?
            Tot €4000,- minder is altijd beter voor portomonee.

Comment

• tijn
              • Oct 2003
              • 184

Voor dat budget zou je ook eens kunnen kijken naar Chamsys PC met PC Wing. Zit in ieder geval een goede sturing in voor led walls e.d.

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

je zou ook kunnen gaan voor sunlite. Dit vind ik een goed programma voor weinig geld en makkelijk te programmeren en bedienen.

Sunlite 512 EC versie kost iets van 615,00 geloof ik

Meer info vindt je op : www.nicolaudie.com

Comment

• CoenCo
                  • Feb 2005
                  • 230

* Chamsys magicQ (in PC of Standalone) heeft goede support voor led (o.a. matrixen en bitmap-import) En moet zeker voor dat bedrag te krijgen zijn.
                  * een GrandMA Micro is volgens mij voor zo'n 9000 bruto verkrijgbaar, maar daar zit nog wel wat korting op. Heeft ook zeer goede mogelijkheden voor Led-sturing, maar de micro is beperkt tot 1 dmx-lijn.
                  * HogPC idem als magicQ, maar vast iets duurder.
                  * de Azure is een heel andere tafel dan de Pearl, maar moet zeker bruikbaar zijn.
                  * misschien een 2ehands pearl?? zijn vaak al voor 2000eur verkrijgbaar, maar dan moet je er zelf nog wel wat aan upgraden/repareren

succes.

Comment

• flipje
                    • Aug 2006
                    • 6

Originally posted by mephisto
                    je zou ook kunnen gaan voor sunlite. Dit vind ik een goed programma voor weinig geld en makkelijk te programmeren en bedienen.

Sunlite 512 EC versie kost iets van 615,00 geloof ik

Meer info vindt je op : www.nicolaudie.com
                    Ik ben helemaal niet weg van pc sturingen, ik heb toch liever een tafel.
                    Verder heb ik nog heel erg weinig tafels 2e hands gevonden die een beetje okè zijn (alleen een sgm studio sc 12 voor bijna de nieuw prijs).

Comment

Working...