ervaring met de lightdesk pro 136?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chriske
    • Sep 2006
    • 5

ervaring met de lightdesk pro 136?

ik ben sinds kort bezig met deze lichttafel. maar nu is mijn vraag. ik kan per page 8 chases inprogrameren maar als ik bijvoorbeeld chase 1 afspeel op page 1 dan gaat ie automatisch verder op page 2 chase 1. kan dat niet anders worden ingesteld?

meer vragen over deze tafel zullen nog wel komen van mij ben ik bang
  • chriske
    • Sep 2006
    • 5

lightdesk pro 136 op de pc aansluiten?

is het mogelijk om de lightdesk pro aantesluiten op de pc en dan bijvoorbeeld met dashlight de programma's te maken en naar de lighttafel te sturen? ook al is er een lichtshow bezig?

Comment

• NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

Originally posted by chriske
      is het mogelijk om de lightdesk pro aantesluiten op de pc en dan bijvoorbeeld met dashlight de programma's te maken en naar de lighttafel te sturen? ook al is er een lichtshow bezig?
      Nee dit is helaas niet mogelijk met deze tafel.
      kort maar krachtig antwoord.

groet,
      Erc

Comment

• NiTRO
        • Sep 2002
        • 677

ik ben sinds kort bezig met deze lichttafel. maar nu is mijn vraag. ik kan per page 8 chases inprogrameren maar als ik bijvoorbeeld chase 1 afspeel op page 1 dan gaat ie automatisch verder op page 2 chase 1. kan dat niet anders worden ingesteld?

meer vragen over deze tafel zullen nog wel komen van mij ben ik bang
        Hoi Chris,

als je de specs nog eens goed naleest in de nieuwe handleidingen en de website van Highlite nog eens checkt, zul je zien dat je maar 8 chases in totaal hebt. De pages werken alleen voor de scenes. Het is ooit een typfout geweest dat er ook 8 chases per page zouden zijn, dit is helaas niet zo.

groet,
        erc

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

onderwerpen samengevoegd door AXS
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• chriske
            • Sep 2006
            • 5

Ja maar aan die scenes heb je niet echt veel. Dat is maar 1 positie en stand. ik heb nu 2 mania,s en 4 movingheads en daar komen nog scanners bij ooit. Dan heb ik nog parretjes en rookmachines etc strobers etc etc. Wat zou een goed en niet te duur board hier voor zijn. Moeten veel programma's inpassen en wel wat functies hebben.

Wat zou ik het beste daar voor kunnen nemen. waar eventueel ook de pc op aan gesloten kan worden.

Comment

• stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

Wat is niet te duur?
              exit night into LIGHT

Comment

• chriske
                • Sep 2006
                • 5

om het goedkoopste uit te zijn wat ikwil. Dus meer programma's en mogelijkheid om pc aan te sluiten op het board en live shows toe te voegen nieuwe shows op pc maken en die dan meteen doorsture naar board zodat je die weer kan gebruiken.

Comment

• NiTRO
                  • Sep 2002
                  • 677

om het goedkoopste uit te zijn wat ikwil. Dus meer programma's en mogelijkheid om pc aan te sluiten op het board en live shows toe te voegen nieuwe shows op pc maken en die dan meteen doorsture naar board zodat je die weer kan gebruiken.
                  kijk eens op SWEETLIGHT Lightingcontroller

3D Visualisatie
                  tot 1024 dmx adressen (2 boxen)
                  DMX IN (48 x 6ch.)
                  DMX OUT
                  Eenvoudig te bedienen

Verkoopsprijs is zeker niet te hoog, vergeleken met de rest.

groet,
                  Erc

Comment

• chriske
                    • Sep 2006
                    • 5

die sweet light vind ik niet echt mooi of goed. Het programma wat je erbij krijgt is ook niet echt super vind ik persoonlijk.

Comment

• Controller
                      • Apr 2002
                      • 745

die sweet light vind ik niet echt mooi of goed. Het programma wat je erbij krijgt is ook niet echt super vind ik persoonlijk.
                      Tja, pak dan Martin LightJockey

Comment

• NiTRO
                        • Sep 2002
                        • 677

Niet super??? Leg uit.... vergeleken met welk ander programma?
                        Kijk er zijn altijd betere en mooiere software pakketten, maar wat is je budget? Lightjockey is nou niet het goedkoopste pakket op de markt.

Misschien eens zo'n opensource programma checken. Zo'n dingen heb je vaak al onder de 100 euro, maar of het lekker werkt is natuurlijk vraag 2.

Comment

• sussudio
                          • May 2001
                          • 534

Kan iemand (bij voorkeur een eigenaar) mij vertellen of je op deze tafel ook gewoon de 8 scenes op de huidige page kan afspelen, zoals je dat ook op een scanmaster kan ? Daar heb je effectief 30 progjes van 8 stappen en nog 6 chases ter beschikking.

Als de lightdesk alleen maar chaes kan afspelen is dat een flinke stap terug in flexibiliteit.

Maaike
                          Drive-in Discoshow Sussudio
                          Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• StevenGeerts
                            • Nov 2005
                            • 101

Ik heb zo'n tafeltje maar gebruik het nooit voor intelligent licht. Vertrouw ik voor geen haar !

Daarvoor heb ik een Chamsys PC Maxi Wing. Je kan echter voor het goedkoopste mini PC wing tafeltje van Chamsys gaan. De software is gratis, kan je nu onmiddelijk downloaden van hun site, hebt de mogelijkheden zoals in de grote tafels van dit merk en het tafeltje gebruik je dan als interface tussen bvb laptop en de DMX lijnen.

Een echte aanrader en blijkbaar in opmars.

Comment

Working...