WYSIWYG turtorial

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Steve89
    • Dec 2005
    • 120

WYSIWYG turtorial

Zijn er misschien ergens op internet ook tutorials te vinden voor het werken met WYSIWYG?

Bedankt!
  • tommyikke
    • Nov 2004
    • 31

Welk WYSIWYG programma, zijn er duizenden van... zelfs word is een WYSIWYG programma.

Dus, even ee wat duidelijkere vraagstelling
    greetzz Tommyikke

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Niet zo bijdehand, denk dat iedereen toch wel snapt wat hier gevraagd wordt: Een tutorial van WYSIWYG voor lichttekeningen... Dat HEET gewoon zo.
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• tommyikke
        • Nov 2004
        • 31

Maar er zijn er wel meer als 1 hoor (voor licht) , dus nogmaals, welke versie/ welk programma.
        greetzz Tommyikke

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Je vergist je, er zijn verschillende WYSIWYG programma's (type programma) maar er is maar 1 lichtprogramma dat WYSIWYG noemt. Dit is van cast. Er zijn wel verschillende versies van dit programma. Ze zitten momenteel aan release 18. Ook zijn er 3 versies van elke release (Report, Design, Perform).

Op deze pagina kan je een Quick-start tutorial vinden voor WYSIWYG:
          wysiwyg & Vivien - Vivien Virtual Event Designer, industry standard tools for event professionals

Je moet gewoon naar WYSIWYG Documentation gaan, en daar Quick Start Tutorial aanklikken.

Veel geluk ermee!!!
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• LuxProDeo
            • Feb 2003
            • 245

Mijn Wysiwyg installatie (R17) heeft in de de map een PDF "Quick Start Guide" en een programma "Quick Start Tutorial" - een soort interactieve cursus met wat basisprincipes.

Volgens mij staan er op de cd van Wyg ook nog wat van dergelijke tutorials - maar het is een tijdje geleden dat ik vanaf cd heb geïnstalleerd - doe het nu meestal via de In Place Updates.

Via je Wyg dealer kun je aan een cd van de laatste release komen, kan ook via Cast zelf maar recentelijk zijn ze daar kosten voor gaan berekenen. (Alleszins redelijk, maar Wyg zelf kun je dan beter downloaden als je een normale/snelle internet verbinding hebt.)

LuxProDeo

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Bij mij werd die netjes met de software geleverd...
              Slotje door modje
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...