Mening lichtplan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Originally posted by djbbe
    Het truss podium is al 20 keren gebruikt door ons
    dus daar zie ik zo het probleem niet van in
    Het is niet omdat een constructie al 20 keer gebruikt is zonder ongevallen, dat de constructie ook volledig in orde is. Eerst (laten) berekenen, daarna pas uitvoeren.
    Welke platen worden er gebruikt als "vloer"?

Originally posted by djbbe
    trouwens je moet mij eens vertellen hoe ik een circel takel op 4 punten in een tent ???
    (circel was op 4 punten bevestig dan 2 punten omhoog gerigd + takel naar beneden om de zooi in evenwicht te houden)
    Al eens van schuine reeptrek gehoord? Als je niet juist kan riggen in die tent is het aan de ontwerper om iets anders te verzinnen om die cirkel wel juist te kunnen op hangen.

In het riggers forum zijn er een aantal onderwerpen met dingen die niet helemaal correct zijn, hieruit kan je al heel wat informatie halen van hoe het zeker niet moet.
    Last edited by stekelvarke; 19-11-06, 12:09.
    exit night into LIGHT

Comment

• ljmartijnw
      • Apr 2004
      • 133

grappig filmpje vooral dat belichten van het dak
      Down Under.

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Vind het ontwerp persoonlijk niets. Rigging technisch zou je veel leukere dingen kunnen uithalen. maar nu hangen de gebruikte goederen hier en daar en lijken ze behoorlijk functie loos.

Je hebt het continu over X30D, maar daar zou ik geen podium van bouwen, dan zou ik eerder denken aan H40V.

Daarnaast, en dat is al gezegd door eerdere posters, qua rigging twijfel ik aan de aanwezige kennis, en als je dan een podium van truss dcaht te bouwen, heb ik al helemaal zoiets van DONT DO IT !

Je bent aarig op weg,maar het is nog niet af.... wees creatiever met je licht, en waarom zo veel vliegend truss gebruiken als je er amper wat in kunt hangen ?
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• djbbe
          • Jun 2005
          • 54

Originally posted by SpaceyDeeJ
          Rigging technisch zou je veel leukere dingen kunnen uithalen. ?
          Daar gaat de vraag over wat zou ik dan beter wel doen ???????

Comment

Working...